Garden Hall у Тернополі прикро вразив львів’янку

Поділитися

До Тернопільської інтернет-газети “ПРО ВСЕ” звернулася львів’янка Ольга Левченко. Жінка обурена низьким рівнем сервісу одного з ресторанів нашого міста.

“Xочу поділитися емоціями про готельно-ресторанний комплекс Garden Hall м.Тернопіль!!! Були ми у товариша 14 вересня 2014 на весіллі , при вході в ресторан я помітила не в дуже чистому стані підлогу,як виявилося пізніше ,що не тільки я це помітила , (подумала може це така плитка-цікава ) ,але коли я сіла на своє місце ,побачила плями на плитці і в мене почало липнути взуття ,я розуміючи ,що ніхто не сидів на моєму місці до того, зрозуміла…,що підлога не мита ще з вчорашнього весілля!!! Це ЖАХ як так можна!!!???? Заплатити за оренда залу 8000 тис грн.. з немитою підлогою!Але це був лише початок! Після першого застілля ми з друзями підійшли до фуршетного столу і попросили у офіціанта лід до віскі ,по-перше принесли через 20ть хв.,по друге, лід принесли з целофаном, і стало зрозуміло , що його видавлювали руками(так можна робити хіба що в домашніх умовах)!!!!”- пише обурена львівська.
Дрібних зауважень багато : то цукру не було до кави (каже офіціант вибачте цукру немає!)то каву почали наливати в пластикові стакани «ФУУУУ»!!!Ресторан і пластикові стаканчики????…хоч до того були паперові !!!

Ольга Левченко
Ольга Левченко

Ближче до закінчення весілля є такий звичай на Тернопільщині – брата молодого садять в таз з водою…смішно було)))))заздалегідь з адміністратором (Лілія) було узгоджено і повідомлено за розлиту воду (приблизно 5 літрів),оплатили адміністратору 200 грн,і вона сказала немає проблем – вийдуть три прибиральниці і і скоренько все приберуть, але чомусь так не сталося,вийшла одна жіночка з шваброю і почала « ганяти» воду по плитці, і коли я адміністратору зробила зауваження,бо Вибачте не могла дивитися як молода витирає підлогу своїм платтям тут і почалася «ВВІЧЛИВІСТЬ », «ПОВАГА »від адміністратора Лілії :Ви прийшли на весілля , чи дивитися на підлогу , хто ви такі ,щоб робити мені зауваження, ви тут перший і останній раз, бо у вас недостатнього грошей ,щоб ходити до таких ресторанів. І коли мені Лілія сказала у вічі, що я не той рівень клієнтів!!!!! То це вже була моя остання капля терпіння… я стримала свої емоції щоб не нахамити! Все люблю: ферму люблю ,свині люблю, а свинства не люблю!!! Хто така адміністратор Лілія??? І яке вона має правово вимірювати рівень клієнтів “!!!!!?????
P.S. Хотіла з Вами поділитися про-ресторанний комплекс Garden Hall м.Тернопіль ,бо емоції переповнюють вже який день!!!! Я розумію, що ніяких мір прийнято не буде,хоч ми написали відгук в книгу скарг і пропозицій і залишили свій номер телефону!!!
Сподіваюся, що керівництво врахує наші зауваження і ми отримаємо відповідь про прийняті міри , щоб хоча б наступні молодята мали змогу отримати високий рівень обслуговування!!!

Рейтинг “свободівця” Кайди впав більше, ніж втричі!

Макс Кідрук презентує в Тернополі новий трилер