Журналіст Антон Марчевський зробив невеличке дослідження: “Сьогодні ціле коло з камерою проїздив у тролейбусі борт 101, маршрут №3. Цікавило, скільки пасажирів їздить з Дружби та з Аляски на ринок і назад. А також – скільки пасажирів, зокрема, платних, готові їздити, з Дружби до “Подолян” і назад ЧЕРЕЗ ринок.

Результати моніторингу невтішні. Через ринок з абсолютною перевагою їздять пенсіонери. Платний пасажир не хоче кругами їздити, тим більше з одного кінця міста в інший.

Це добре, що управління транспорту піклується про пільговиків, але ж не потрібно забувати і про тих пасажирів, заради яких у салоні працює кондуктор.

Висновок. Потрібно створювати такі маршрути через ринок, якими б користувалися всі категорії пасажирів. Таким маршрутом може стати вже давно забутий маршрут №8а “Карпенка – ринок – Газопровід”. Таким чином, тролейбусами цього маршруту їздитимуть не тільки пільговики, а й студенти (з Дружби до навчальних корпусів на Микулинецькій), працівники “Ватри” та інших підприємств.

Запровадивши тролейбусний маршрут №8а (можна дати інший номер), більше не доведеться маршрути №3 та №5 в денний час (з 09:00 до 17:00) пускати через ринок. Завдяки постійності та регулярності цих маршрутів пасажири до них звикнуть і частіше користуватимуться.

Конфігурація тролейбуса №8а така, що в будь-якому разі тролейбуси прямуватимуть через ринок.

Східний із ринком сполучає маршрут №4. Просто потрібно, коли з’являться нові тролейбуси, додати випуски на маршрут. І сам маршрут зробити щоденним, а не лише в будні.

То будемо далі щоденні екскурсії для пенсіонерів робити, чи, може, таки прямі маршрути запроваджувати?

P.S. Електроенергія для підприємств електротранспорту зараз скільки вартує, Ігоре Григоровичу?”,- написав Антон Марчевський у Фейсбуці.

Напишіть відгук