111

 

На Новий рік і Різдво клієнти «Київстар» комфортно вітали своїх рідних і друзів за допомогою послуг мобільного зв’язку. Загалом протягом чотирьох святкових днів – 31 грудня, 1, 6 та 7 січня – пролунало близько 840 млн. дзвінків, було відправлено понад 142 млн. SMS та близько 1,8 млн. MMS привітань.

Найбільшу кількість привітань абоненти «Київстар» відправили на Новий рік – 31 грудня та 1 січня – 86,6 млн. SMS і 1 млн. MMS. На Різдво 6 та 7 січня було відправлено 56 млн. SMS та близько 780 тис. MMS.

У першу годину 2011 року – момент надмірного навантаження на мережу – клієнти «Київстар» відправили понад 7,5 млн. SMS і близько 70 тис. MMS-повідомлень, здійснили та прийняли 27,5 млн. дзвінків. Це приблизно такий самий трафік, що й минулого року. Щодо SMS, то це у 14 разів більше за кількість відправлених повідомлень у пікові вечірні години звичайного дня, коли клієнти «Київстар» надсилають близько 520 тис. повідомлень на годину. А обсяг MMS у 4 рази перевищив показники пікових вечірніх годин звичайного дня.

У «пікові години» на Різдво (6 січня – 20:00 та 7 січня – 11:00) клієнти відправляли по 4,5 млн. та 3 млн. SMS та близько 50 тис. MMS, а кількість дзвінків становила 16 та 13 млн. на годину відповідно.

Також на Новий рік і Різдво клієнти «Київстар» активно телефонували та отримували привітання по мобільному телефону. Наприклад, 31 грудня та 1 січня в мережі «Київстар» пролунало 471 млн. дзвінків (вхідних і вихідних). 6 січня було здійснено 192,6 млн. дзвінків, а 7 січня – 173,3 млн.

Завдяки тому, що «Київстар» заздалегідь підготував свою мережу до святкових днів, якість з’єднань та зв’язку була такою ж стабільною, як і у звичайні дні.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.