111

А.S. Watson Group планує завершити ребрендинг мережі «ДЦ» до серпня

Компанія A.S. Watson Group (Китай), яка володіє українською роздрібною мережею «ДЦ», що спеціалізується на продажах косметики, парфумерії, товарів побуту й особистої гігієни, планує завершити її ребрендинг на Watsons до кінця липня, повідомив генеральний директор компанії «ДЦ Україна» Томаш Вроблевські. На сьогоднішній день із 212 магазинів мережі близько 40 магазинів уже пройшли ребрендинг. Водночас керуючий директор A.S. Watson Group Домінік Лай повідомив, що інвестиції в ребрендинг мережі в Україні становитимуть мінімум 11 мільйонів гривень. При цьому він не виключив збільшення цих витрат. Крім того, протягом найближчих п’яти років компанія інвестує 300 мільйонів гривень у розширення мережі до 500 торговельних об’єктів. За програмою ребрендингу мережі планується розширення асортименту ексклюзивних товарів, нова організація простору в магазинах і нова бонусна програма для постійних клієнтів. Гендиректор компанії «ДЦ Україна» повідомив, що сьогодні асортимент одного магазину налічує в середньому близько 15 тисяч найменувань, з яких приблизно 20% складають ексклюзивні товари, представлені лише в цій мережі, а згодом досягатимуть рівня 30—35% у загальному асортименті мережі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.