Ведучим на телеканалах та радіостанціях Франції заборонили вживати слова «Twitter» i «Facebook», мотивуючи це завеликою кількістю самореклами.
Згідно з рішенням CSA, регуляторного органу у галузі теле- та радіомовлення Франції, постійні заклики ведучих щодо додавання у друзі в цих соціальних мережах суперечать існуючому закону про заборону прихованої реклами від 1992 року. В CSA повідомили, що ведучим на ТБ та радіо натомість пропонується казати «шукайте нас в соціальних мережах».
На думку чиновників, постійні згадки Facebook у прямому ефірі можуть надати певні переваги соціальній мережі, яка і так уже коштує кілька десятків мільярдів доларів, водночас завдавши шкоди менш відомим проектам.
Вживати слова «Twitter» i «Facebook» можна буде лише в тому випадку, якщо вони стануть темою новини.