111


Щодня понад 450 тисяч клієнтів «Київстар» замовляють послуги, тарифи, акції та вирішують свої питання за допомогою зручних автоматичних голосових служб 477 та 466 (IVR). При цьому вони чують чарівний «голос» «Київстар».
Служба замовлення послуг 477 та інформаційна голосова довідка 466 «Київстар» працює 24 години на добу 7 днів на тиждень, обслуговуючи мобільну спільноту у 25 млн. клієнтів. Щодня до автоматичних голосових служб звертаються понад 450 тисяч абонентів. За приємним жіночим голосом автовідповідача ховається реальна людина – Людмила Шевченко (Козуб), спеціаліст сектору супроводу електронних каналів. Її голос протягом чотирьох років є незмінним голосом «Київстар». Людмила – професійний ТБ та радіодиктор за фахом. Вона розпочала кар’єру в компанії з оператора call-центра, яким працювала 1,5 роки. Наразі її голос клієнти «Київстар» не сплутають ні з одним іншим.
Спеціаліст сектору супроводу електронних каналів Людмила Шевченко:
«Диктор – це людина, яка вміє донести інформацію і мільйонам, і кожній людині окремо, це надійний помічник клієнтів. Для мене бути «голосом» «Київстар», який чуює кожен другий українець, – це велика відповідальність та захоплююча робота. Це не просто професія, а особливе ставлення до людей».
В команді «Київстар» працюють професіонали, які забезпечують якісну роботу в усіх напрямках діяльності компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.