Про це у прямому ефірі популярної програми журналістських розслідувань «Хто тут живе?» за 10 серпня 2011 року заявив її ведучий Дмитро Добродомов, він же генеральний продюсер телеканалу «ZIK».

Герой програми Сергій Надал, мер Тернополя від ВО «Свобода» (до цього він 16 років був податківцем), досить нервово реагував на факти продемонстрованих у прямому ефірі журналістських розслідувань щодо оплати свого шикарного будинку, дорогої іномарки, закордонних поїздок та інших недешевих забаганок, котрими він користується. Також у програмі було показано сюжети журналістських розслідувань про сумнівні аукціони та схеми продажу комунального майна і землі в Тернополі за час каденції Сергія Надала. Розмова вийшла настільки запальною, що Сергій Надал в прямому ефірі заявив про замовність програми і про те, що телеканал «ZIK» є власністю «Партії регіонів».

«Уникаючи конкретних відповідей на звичні для «Хто тут живе?» запитання ведучого, Сергій Надал протягом усієї програми обрав улюблену тактику своїх побратимів з партії, мовляв, журналістам його «замовили», програма заангажована тощо», – розповів Дмитро Добродомов. «Загалом, це звична реакція більшості  фігурантів нашої програми, котрі прямо чи опосередковано причетні до тієї чи іншої політичної сили. Зрештою, саме тому ми завжди запрошуємо у прямий ефір героя програми, щоб він мав можливість коментувати, а якщо вважатиме за потрібне, і аргументовано заперечувати чи навіть спростовувати факти, викладені у наших журналістських розслідуваннях.

Так і не надавши переконливих доказів щодо походження свого шикарного майна та статків, мер Тернополя, котрий усе життя був держслужбовцем, дозволив собі прямо звинуватити програму «Хто тут живе?» у поширенні брехні та приналежності телеканалу «ZIK» до своїх політичних опонентів, зокрема, «Партії регіонів». Такі безпідставні звинувачення завдають серйозної шкоди репутації телеканалу, котрий завжди позиціонує свою неупереджену позицію до подання інформацію та зберігає у цей непростий для українських медіа час паритетність думок та професійні стандарти журналістики».

Під час прямого ефіру, після чергового звинувачення в замовності та заангажованості програми, пан Надал, цитуємо, заявив: «Ви подаєте будь-яку інформацію лише для того, аби скомпрометувати ВО «Свободу». На зауваження ведучого, що подібними висловлюваннями він безпідставно ображає журналістів телеканалу («Гаразд, я стерплю», – сказав Дмитро Добродомов. «Це вже не вперше ми чуємо подібні звинувачення як від представників «Партії регіонів», так тепер і від ВО «Свободи»), екс-податківець дослівно заявив: «Як вас можуть ображати представники «Партії регіонів», якщо вони є власниками вашої компанії?».

«У суді ми відстоюватимемо свою ділову репутацію та  вимагатимемо від Сергія Надала у прямому ефірі спростувати неправдиву інформацію, поширену ним  під час програми, зокрема і про те, що власниками телеканалу є (чи мають причетність до нього) представники «Партії регіонів», – заявив після програми Дмитро Добродомов. «Насправді, це дуже серйозне звинувачення щодо мас-медійної структури, котра апріорі є аполітичною».

Нагадаємо, що це вже не перший випад представників ВО «Свободи» на адресу телеканалу «ZIK». Рівно місяць тому генеральний продюсер телеканалу «ZIK» Дмитро Добродомов публічно вимагав від голови фракції ВО «Свобода» у Львівській обласній раді Ірини Сех  вибачитися за її безпідставні звинувачення в обмеженні доступу до телеефіру «свободівців».

Тоді на прес-конференції Ірина Сех та ще один депутат від ВО «Свобода» Михайло Задорожний наголосили, що «цей телеканал вперто не бажає впускати в ефір представників депутатського корпусу Львівської обласної ради та зокрема «свободівців».

«Ані пані Сех, ані пан Задорожний не зверталися до телеканалу «ZIK» і до мене особисто із проханням надати їм ефірний час для коментування згаданої ними теми про розподіл коштів на ремонт доріг в області – ні в усній, ні в письмовій формі, ані телефоном. У цьому, зрештою, і не було потреби, бо того ж дня, 8 липня, в програмі новин «Огляд дня» о 21:00 на телеканалі «ZIK» був продемонстрований сюжет із прес-конференції в облраді, де позиція Ірини Сех і Михайла Задорожного щодо «дорожньої теми» були представлені їхніми коментарями», – заявив тоді Дмитро Добродомов. «У своїй роботі ми звикли оперувати фактами, а факти наступні – депутати місцевих рад від ВО «Свобода» досить активно і кілька разів на тиждень коментують ті чи інші події у наших новинах, зокрема їхні представники неодноразово були гостями та експертами під час прямих ефірів найрейтинговіших програм телеканалу – «Прямим текстом» і «Хто тут живе?», у чому можна легко переконатися, заглянувши у відеоархіви наших новин та авторських програм, що є у вільному доступі в мережі Інтернет (www.tv.zik.ua). Додам, що я, як ведучий програми журналістських розслідувань «Хто тут живе?» особисто (уже кілька разів) запрошував в якості експерта пані Ірину Сех, однак вона, посилаючись на зайнятість, на програму не приходила. Пан Задорожний місяць тому теж був запрошений експертом на «Хто тут живе?», однак пояснив свою відмову завітати у прямий ефір небажанням загострювати конфлікт з одним із фігурантів програми (до речі, членом фракції «Партії регіонів» у Львівський обласній раді»).

«Повторюся, у мене таке враження, що деякі представники ВО «Свобода» плутають журналістів зі своїми політичними опонентами, до яких вони перманентно мають претензії та закидають всілякого роду звинуваченнями», – продовжує Дмитро Добродомов. «Я так розумію, що тепер вони взялися за  журналістів, адже як, до прикладу, зрозуміти слова ще одного «свободівця», голови Львівської обласної ради Олега Панькевича, який в одному з інтерв’ю заявив, що «сесії облради транслюють дуже однобоко» (телеканал «ZIK», разом із ЛОДТРК («12 канал») та телеканалом «Львів-ТБ» у проміжку своїх ліцензійних годин транслюють сесії облради у прямому ефірі на частотах 12 каналу). Але даруйте, відеозйомку проводить комунальне підприємство «Львів-ТБ», засновником якого є очолювана паном Панькевичем Львівська облрада, котра повністю контролює і фінансує діяльність цієї телекомпанії! Ані «ZIK», ані ЛОДТРК не можуть жодним чином впливати на якість відеозйомки з засідань сесії. Подібні закиди приватному та державному телеканалам виглядають щонайменше дивними, якщо не абсурдними».

Генеральний продюсер телеканалу «ZIK» вкотре запрошує депутатів від «Свободи» до відкритого діалогу у прямому телеефірі та аргументувати свої претензії та звинувачення на адресу тих чи інших журналістів. «Щодо пана Надала, то він перейшов усі допустимі межі в своїх звинуваченнях, тож із ним ми будемо спілкуватися лише після відповідного рішення суду», – додав Дмитро Добродомов.

2 comments

  1. Стас

    Може хоть прокуратура розбереться,як податківець Шрек умудрився побудувати хату на мільйон з копійками..Я бачив цю передачу і бачив його гнилі відмазки.І звідки в податковій декларації в Шрекової жінки намалювався лимончик.Просто так,напевне за відкати.Звичайно не простій жіночці з статуправління.

  2. Стас

    І ще-є такий говнімий сайтик За збручем називається,,гуртом і в роздріб викуплений партією Свобода.Всі мої пости про Надала і Сваубоду там нагло баняться.Навіть 20 хвилин такого хамства собі не позволяє.

Напишіть відгук