Не секрет, що високопосадовці міської ради, як і обласної чи облдержадміністрації змушені навіть у суботу та неділю значну частину часу проводити на роботі. Губернатор, голова облради чи їхні заступники тому щоденно користуються службовим автотранспортом. Наприклад, голова обласної ради Олексій Кайда навіть у ресторан “Класік” щодня, в обід, їздить вирішувати важливі справи. Танкоподібний джип щодня, в обідню пору, гордо тусується на бульварі Тараса Шевченка. Хоча з облради до “Класіка” 5 хвилин хотьби.
Іншої думки про використання службового транспорту мер Тернополя, однопартіць Олексія Кайди – Сергій Надал.
У контексті скандалу з іномаркою – BMW X5 – секретаря міської ради Ігоря Турського «Про все» запитало Сергія Віталійовича, чия ініціатива, щоб службовці не користувались службовим транспортом у вихідні дні, коли виконують службові обов’язки ?
– Не треба такої ініціативи мати. Є елементарне виконання службових обов’язків. Якщо ти працюєш у будний день, то використовуєш службовий транспорт, Якщо це вихідний, то ти ним не користуєшся! До речі, хочу відмітити, що десь пів року, користуючись службовим транспортом, усі заступники міського голови і міський голова оплачували вартість паливно-мастильних матеріалів службового транспорту своїм коштом.
– -З чим це було пов’язано?
– Було зекономлено значну суму коштів, на відміну від попередників, які розказували… По-перше, це економія. А по-друге, не відбулись тендерні процедури, тому за власні кошти.
– При зміні каденцій Анатолія Кучеренка, Богдана Левківа дуже тяжко відбувся перехід влади у Тернополі. Досі пам’ятають, як окремі заступники Кучеренка виривали навіть розетки в своїх службових кабінетах, знімали світильники. Ви на останній сесії також згадали про колеса службових автомобілів… Вже минуло півтора року, відколи ви при владі..Можете цікаві подробиці розказати, не вказуючи імен?
– Не хочу бути подібним на декого. Ті люди, за якими бігав завгосп і просив віддайте мобільні телефони службові чи колеса до автівок..Нехай їм самим буде встидно.
–