Користувачі Twitter використали рекламний хеш-тег #McDstories для нищівної критики компанії McDonald’s.
Минулого вівторка McDonald’s розпочав рекламну кампанію у Twitter, покликану закцентувати увагу на гарантії свіжості продуктів і позначену хеш-тегом #MeetTheFarmers. Але того ж дня McDonald’s використав небезпечний за своїм змістом хеш-тег: «“When u make something w/ pride, people can taste it,” McD potato supplier #McDstories» («”Коли ти робиш щось із гордістю, люди можуть відчути це на смак”, McD постачальник картоплі #McDstories»:
Люди підхопили цей хеш-тег і почали ділитися справжніми «МакДі історіями»:
«Щось у цій бісовій штуці відкололо мені зуб», «Госпіталізована з харчовим отруєнням після того як поїла у МакДональдз у 1989. Ніколи не заходила туди більше і стала вегетаріанкою …», «Я втратив 50 фунтів за 6 місяців після того як перестав працювати і харчуватися у МакДональдз».
«За годину ми побачили, що усе пішло не так, як планувалося, – розповідає Рік Віон, директор компанії із соціальних медіа. – Це було досить негативно щоб ми приступили до зміни курсу». Він не вважає, що рекламна кампанія була цілковитим провалом, посилаючись на те, що інший хеш-тег #meetthefarmers згенерував переважно позитивні твіти. Хеш-тег #McDStories перестав підтримуватися компанією менш ніж за дві години після його першого використання. Після чого протягом години кількість твітів за цим хеш-тегом зменшилася від 1600 до кількох десятків.
«Протягом того дня кількість згадувань компанії McDonald’s склала 72,788, – ділиться Рік Віон, – у той час як за хеш-тегом #McDStories ця кількість склала менше 2% від цього». Разом з тим, за хеш-тегом #McDStories досі тривають обговорення провалу рекламної кампанії.