Інформаційні послуги МТС, що надаються безкоштовно абонентам у роумінгу, стали у нагоді громадянам України, які потрапили в екстремальну ситуацію у водах Італії після карастрофи лайнера «Costa Concordia».

 

Туристичний лайнер «Costa Concordia» водотоннажністю 114 600 т. зазнав аварії увечері 13 січня 2012 р. поблизу італійського острова Джіліо під час традиційного круїзу «7 ночей зимового Середземномор’я». У той момент на борту 290-метрового лайнера перебувало понад 4000 пасажирів і 1100 членів екіпажу, з них 45 туристів – громадяни України. Після катастрофи ніхто з українців не постраждав. Не в останню чергу – завдяки інформаційній послузі «МТС Україна», доступній для роумінгових абонентів компанії. При першій реєстрації SIM-карти МТС у мережі роумінг-партнера, абоненту SMS-повідомленнам автоматично й безкоштовно надається контактна інформація й телефони посольств України за кордоном.

 

«Досвід професійного моряка підказав мені, як діяти в подібній ситуації – ми змогли швидко евакуюватися, сівши в одну з перших шлюпок, що відправилися з тонучого корабля. Прибувши на острів Джіліо, ми відразу ж подзвонили по мобільному телефону в українське посольство. Тут нам дуже допомогли послуги оператора «МТС Україна» – відразу після прибуття до Італії ми в SMS-повідомленні отримали координати і номер телефону посольства, на який додзвонилися з першого разу. Після настільки неприємного інциденту нас потім розшукали працівники українського консульства в Італії і, за що окреме спасибі, оперативно вирішили наші проблеми», – розповідає Сергій Філіппов, турист з Одеси, який разом з родиною подорожував на лайнері «Costa Concordia».

 

«Катастрофи та події не можуть бути приводом для радості, але те, що для наших співгромадян все закінчилося благополучно – ніхто з них не постраждав – це, безумовно, добре. Так само як і те, що українське консульство негайно надало допомогу нашим туристам. Сучасні інноваційні технології – це не тільки розваги, це доступ до інформації, оперативність, надійність і безпека. Вони можуть реально врятувати людину в екстремальній ситуації та істотно полегшити їй життя. Саме про це ми думали, коли запускали з МЗС України нашу інформаційну послугу, і раді, що вона допомагає людям у складні моменти», – говорить Вікторія Рубан, начальник відділу по зв’язках з громадськістю «МТС Україна».

 

«Співробітники Міністерства закордонних справ України, які працюють у посольстві в Італії, отримавши сигнал лиха від українських громадян, негайно прийшли на допомогу. Власне, це звичайна робота службовців МЗС – оперативно вирішувати проблеми наших співгромадян, які потрапили до біди в іншій країні. Вони спрацювали чітко й злагоджено: швидко видали тимчасові посвідчення особи, намагалися максимально сприяти у вирішенні транспортних та побутових питань. І нам залишається тільки пишатися і захоплюватися їх професіоналізмом», – резюмував Олександр Дікусаров, прес-секретар Міністерства Закордонних справ України.

 

Напишіть відгук