Кілька днів тому я отримав смс, що компанія Київстар переводить мене з тарифного плану “Класичний” на “Велика сім’я”. Чи хочу я це робити мене не питали. Просто попередили. Почитав я на сайті “Київстару” умови тарифного плану і “випав”. Можливо, я щось не розумію? Запитав своїх друзів у Тернополі, всі обурюються. Тарифний план “Класичний” був класний. Раніше навіть по 10 копійок за хвилину розмови. Потім оплату підняли до 16. Напевно, ця зміна пов’язана з тим, що чимало людей не зауважують, що умови тарифного плану змінились. Аж поки рахунок не “розтане”. У службі 466 мені розповіли, що я можу повернутися до свого попереднього тарифного плану “Класичний”. Навіть безкоштовно. Але де у цивілізованому світі таке можна побачити, щоб людині силоміць “запропонували послугу”, а якщо ти не хочеш, то вертайся сам на свій попередній тарифний план.

З повагою, ваш постійний читач Богдан Шелест

Від редакції

Інтернет-газета “Про все” у понеділок візьме коментар у прес-служби “Київстару”. Наразі ж можемо Вам запропонувати переглянути тарифні плани, про які згадувалось вище і обговорити дане питання в коментарях.

Велика сім’я

Послуга надається лише абонентам передплаченого зв’язку.

Відмовтесь від плати за зєднання та платних розмов в мережі!

Спілкуйтесь вільно з новим тарифом:

  • по 0 грн/хв. з абонентами «Київстар» та Beeline
  • без плати за зєднання

Тарифікація

Плата за з’єднання при дзвінках по Україні, грнВідсутня
Щоденна абонентна плата, грн0,66
Вартість хвилини розмови на мобільні номери абонентів «Київстар», Beeline та «ГолденТелеком» в межах обсягу тарифних хвилин *, грн.Не тарифікується

(в межах 30 хвилин в день)

Вартість хвилини розмови на мобільні номери абонентів «Київстар», Beeline «ГолденТелеком» понад обсяг тарифних хвилин**, грн0,20
Вартість хвилини розмови на номери абонентів інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України**, грн0,70
SMS на номери операторів мобільного зв’язку України, грн, за повідомлення0,50
SMS за кордон, грн, за повідомлення1,20
MMS на номери операторів мобільного зв’язку України, грн, за повідомлення1,00
MMS за кордон, грн, за повідомлення5,00
WAP GPRS, грн/Мб12,00
Інтернет GPRS, грн/Мб6,00

*Списання кожної окремої тарифної хвилини, що надається в межах щоденного обсягу тарифних хвилин, здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови.

**Тарифікація вихідних та переадресованих дзвінків (передавання інформації голосом, передача даних та факсимільних повідомлень) є посекундною та здійснюється в першу секунду кожної хвилини розмови, секунди з другої по шістдесяту кожної хвилини розмови не тарифікуються;

Цей тарифний план призначений та може бути застосований виключно для абонентів, що обслуговуються знеособлено.

Тарифний план «Велика сім’я» має необмежений термін дії.

Замовити тарифний план «Велика сім’я» можуть абоненти передплаченого зв’язку, що обслуговуються на умовах тарифного плану “Класичний” за номером 477(дзвінки з номерів мереж «Київстар» не тарифікуються) або за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар».

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуг без урахування ПДВ.

Класичний

Передплата Контракт Яка різниця?
У будні дніУ вихідні та святкові дні
Дзвінки на номери мережі «Київстар», грн/хв0,150,00
Дзвінки на номери інших операторів мобільного та фіксованого зв’язку України, грн/хв0,850,85
Плата за з’єднання дзвінка, грн0,350,35
SMS на номери операторів мобільного зв’язку України, грн, за повідомлення0,390,39
SMS за кордон, грн, за повідомлення1,201,20
МMS на номери операторів мобільного зв’язку України, грн, за повідомлення0,750,75
МMS за кордон, грн, за повідомлення5,005,00
WAP GPRS, грн/Мб12,00
(0,12 грн за 10 кбайт)
12,00
(0,12 грн за 10 кбайт)
Інтернет GPRS, грн/Мб6,00
(0,06 грн за 10 кбайт)
6,00
(0,06 грн за 10 кбайт)

Цей тарифний план призначений та може бути застосований виключно для абонентів, що обслуговуються знеособлено.

Тарифи наведені в гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% від вартості послуги без урахування ПДВ.

Тарифний план «Класичний» має необмежений термін дії.

Підключення або заміна тарифного плану на «Класичний» можливі по 02.06.2010 р.

Починаючи з 20.03.2012 абоненти, що обслуговуються на умовах тарифного плану «Класичний» будуть поступово переведені на тарифний план «Велика сім’я» за наявності їх згоди, підтвердженої здійсненням будь-яких дзвінків, оплачених з основного рахунку після зазначеної дати. Про зміну тарифного плану абоненти будуть проінформовані за домопогою SMS.

Cеред переваг тарифного плану «Велика сім’я»:

відміна плати за з’єднання;

  • вартість дзвінків на мобільні номери абонентів «Київстар» та Beeline — 0 грн/хв.

Абоненти тарифного плану «Класичний» можуть самостійно перейти на тарифний план «Велика сім’я», зателефонувавши за номером 477 або 477*20* (дзвінки з номерів мереж «Київстар» не тарифікуються) або за допомогою системи самообслуговування «Мій Київстар».

Абонент може повернутися на умови обслуговування тарифного плану «Класичний» до 07.05.2012, зателефонувавши за номером 477 або 477*20*(дзвінки з номерів мереж «Київстар» не тарифікуються).

Зверніть увагу! З 25 серпня 2010 року абонентам тарифного плану «Класичний» доступна акційна послуга “Наша сім’я“.

27 comments

  1. Юрій

    Задовбали вже, зажралися вже там, треба з ними вже прощатися!!! І переходити на МТС.

  2. filya

    FА що тут думати?Не хочу.натискаю відмову й інцидент-вичерпаний.

  3. мол

    Грамотні стали, послати нема кого – яку відмову натискати, де?

  4. Олександр

    “Не хочу.натискаю відмову й інцидент-вичерпаний.”… не все так просто… відмовився, а через 2 дні повторне СМС : Вас буде переведено… от думаю може на цій підставі у суд подати?

  5. Гуцул з Полонини

    Тоже сьогодні прийшов СМС що через 2 дні я буду переведений в велику сімю. Подзвонивши за вказаним номером 477*20* я вибрав 3 і пока успішно відмовився. Робот сказав, що заявка на відмову прийнята. Поживемо побачимо.

  6. маня

    “Зажралися”- дуже м’яко сказано: постійно махлюють: на тарифному плані “Щасливий” не повідомили про зняття коштів за перший день розмов по повній програмі (порадили самі перейти в Полтавському сервісному центрі). Із-за цього – кошти постійно “танули”. Тепер ще краще: дали 2000 хвилин безкоштовних (нафіг надо?) і підняли оплату з 1.06 грн. до 1.33грн. (!!!?)
    А ще перед цим “кинули всіх, збільшивши абонплату із 30 грн. до 40 грн. по тарифному плану “Багато розмов”, та ще і 10 грн. знімають за “СМСки”! “З думкою про себе” – ніяк не нажеруться!!! А пенсіонерам доводиться платить! ЖАХ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Марко

    У мене аналогічно, Обурення щодо тарифного плану “Щасливий”. А сьогодні Діджус тариф”Новорічний 2006року”(5коп.хв. + 35за зєднання).
    Номери яким до завершення діїї залишилось менше ніж 2 місяці у примусовому порядку ВВЕЛИ АБОНПЛАТУ 15 ГРН.В МІСЯЦЬ.
    До ксрару, А я вас просив чи бажав про таку послугу? Я брав тариф-план то казали: “Тариф на постійній основі”. Національний оператор київстар НЕ ПОРЯДНИЙ!

  8. Марко

    А Я ще КСу з патріотичних міркувань симпатизував. Думаю, підтримаю українське, бо МТС (ЮМС) тож кацапи. Хочу німецького оператора. Бо ніхто так не надурить як свій!

  9. Iгор

    Хитрожопий киiвстар! З кожним разом все щось придумае щоб нам було краще жити! Дiджус-дует пролетiв i Новорiчний 2006 всi перевели на Дiджус Безлiм+Музика- 5пакетiв лежить з музикою в шухлядi.А тепер взялися за Класичний вiн менi всiм пiдходив!

  10. Марія

    До всього негативу висловленого вище хочу додати: мені прислали СМС,що мій тариф буде змінено на 200 хв. в мережі і 30 хв.на інші номери з абонплатою в 3.50гр. в день. Це оплата більше 100гр. в місяць і також ніхто не питав чи я того хочу. Це просто жах!!!! Ми думали колись,що москалі погані,а виходить,нема гіршого за жебрака українця,якому скільки б не давав, йому все мало!!! Ганьба довбаному Київстару!!!
    Єдине,що залишається – це плюнути на ваш Київстар,що напевно багато клієнтів і зробить,тоді ви будете чухати одне місце і вже без грошей!!!!!

  11. Микола

    Задовбали!!! КИЇВСТАР–найбрихливіший мобільний звязок України!!! (Особистий досвід 18 років користуюсь ,і теж з патріотичних міркувань)Теж прийшло СМС ,що переведуть на велику сімю,-нахрен вона мені потрібна?Раніше поповнював рахунок на місяць і гроші були завжди і бонуси–)))? ,а зараз нікуди з КС недзвоню і гроші жере-(щоб вони вдавились)Одне рятує ,що телефон на 2сімкарти.МТС хоч кацапський оператор-то хоч небрехливий,а якщо і бреше то попереджає чо беде “розводити”на гроші.

  12. Vladik

    Нетой уже київстар нетой, постійні зміни в гіршу сторону для абонента а для оператора в кращу, з таким підходом треба іменувати його найбрехливішим і найвідстойнішим оператором України. Користуюсь корпоративним бізнес 40, за минулий рік тариф мінявся 3 рази, 2 рази без попередження. Охуї… вообще. ПОРА ШУКАТИ АЛЬТЕРНАТИВУ

  13. Володя

    Мені сьогодні прийшла СМС що з 7.08 плата понад нормовані хвилини 50 коп .хв. в мережі Київстар, а на інші мережі 1.25 гр.
    Друга картка у мене Вільний Лайф максимум Захід.(Я львів,янин) За пів року ні разу не поповнював рахунок, але думаю що і це не на довго.
    А от Київстар мабуть більше рахунок не буду поповнювати. Не бачу сенсу платити якусь абонплату. Хіба раз на рік щоб номер не пропав, може щось зміниться. Я вже користуюсь цим номером років з 10.

  14. Олександр

    Київстар дійсно був раніше класним оператором, напевно дійсно зажерлись там, а може з Московскімі Тєлєвонимі Сістємамі домовляються про шахрайські методи заробітку в Україні, інакше як приниженням людей це не назвеш.
    Заради принципу і гідності необхідно звернутись чи в суд, чи в антимонопольний комітет, хоча б подати скаргу на дії оператора.

  15. Олександр

    З патріотичних міркувань можливо КС і заслуговує на підтримку, хоча б за те, що зветься Kyivstar а на “Kievstar”. Просто плюнути і перейти до іншого оператора це не найкращий вибір, їм це якраз і потрібно.
    Наскільки відомо КС є російською компанією. а серед росіян теж різні люди бувають і звалювати все на українську сторону не варто. Зараз не відомо хто саме запровадив агресивну політику в КС.., може хто більше знає про керівництво КС.

  16. Володимир

    Хотів підєднатися до КС, але бачу, що це брехлива
    бандитська компанія. Буду шукати інші варіанти…

  17. Завзята

    Самому ще так сяк можна відмовитися від них. А от мій батько сліпий за 600 км від мене. Смс не читає відмовитися не може. Гроші зжерло кс і не вдавилося. Ніякої людської послуги або допомоги в цій ситуації добитися не можу. Вся сім”я була на кс. Тепер переїду до мтс. Нехай вони вдавляться своїми тарифними планами!

  18. Лілія

    На протязі місяця кудась счезають гроші .2 дні назад поповнила рахунок хотіла вчора подзвонити а мені вв тлф – у вас не достатньр грошей щоб здійснити дзвінок . так щож це таке. z ysrelf yt lpdjybkfю з тех умов звязатися несмогла з оператором ічора напротязі дня якщо я не получу відповіді то перейду до іншого оператора

  19. Лілія

    На протязі місяця кудась пропадають гроші .2 дні назад поповнила рахунок хотіла вчора подзвонити а мені вв тлф – у вас не достатньр грошей щоб здійснити дзвінок . так щож це таке. z ysrelf yt lpdjybkfю з тех умов звязатися несмогла з оператором ічора напротязі дня якщо я не получу відповіді то перейду до іншого оператора

  20. марія

    в мене ідентична ситуація, поповняю рахунок гроші ніби прийшли, але коли хочу подзвонити (у Вас не достатньо коштів для дзвінка) . Що за прикол я не розумію.

  21. мирослав

    кажуть люди що ,,,,,,,,,цю компанію можна посадити на жопу якщо на протязі місяця всі абоненти 13,00 до 15,00 солідарно будуть відключати телефони ,їм труба

  22. Зоряна

    Шановні друзі, хто знає кому зараз належить київстар, хто його господар?
    Може він не знає, що діється в його компанії ?

  23. Наташа

    Жахливе обслуговування. З 12,02,12 нові умови обслуговування,(в мене акція “Велика сім’я”) в результаті чого при нульовому балансі блокується звязок для зормов та смс. Потрібно поповнити рахунок на 40грн. Хотіла змінити тариф на класичний – сервіс не працю (профілактичні роботи, вже добу хоча кажуть на кілька годин). Можливості зв’язатися з оператором в сервісі немає. Жодних діючих номерів для зв’язку з сервісним центром не знайшла. Що сталося з Київстаром? Мабуть зміню оператора

  24. Дмитро

    У мене така ху*ня!!! раз на 30 днів я змушений поповнювати рахунок. У мене знімає 15 грн. Тариф називається багато розмов. за нет 1024 мб і 150 смс. так обідно. Я сам інвалід 1 групи. Раніше Київстар був класний. Мабудь я перейду на щось інше.

  25. шш

    Раніше Київстар був класний. Мабудь я перейду на щось інше.

  26. шш

    Жахливе обслуговування. З 12,02,12 нові умови обслуговування

  27. Станислав

    Новое “покращення” от Киевстар, с 16.05.13 ПЗС в тарифном плане “Найкращий” и многих других поднимут до 50коп.+7,5ПФ=54 кол

    P.S …. когда же вы нажрётесь???

Напишіть відгук