111

Після успішно проведеного в акваторії Чорного моря першого етапу ходових випробувань 27 квітня до Севастополя повернувся підводний човен Військово-Морських Сил Збройних Сил України “Запоріжжя”.

О 15.20 субмарина пришвартувалася до причальної стінки 13-го судноремонтного заводу Чорноморського флоту Російської Федерації.

Екіпаж підводного човна “Запоріжжя” особисто зустрічав командувач Військово-Морських Сил ЗС України адмірал Віктор Максимов. Голова приймаючої комісії капітан 1-го рангу Роман Гладкий та командир субмарини капітан 2-го рангу Роберт Шагеєв доповіли командувачу про успішне завершення походу.

Командувач Військово-Морських Сил ЗС України адмірал Віктор Максимов по телефону доповів Міністру оборони України Дмитру Саламатіну про успішне завершення першого етапу ходових випробувань та швартування біля заводського причалу.

Глава оборонного відомства Дмитро Саламатін привітав екіпаж підводного човна “Запоріжжя” з успішним виконанням поставлених завдань і поверненням до Севастополя.

Корабель вперше з 1993 року 25 квітня вийшов у море з використанням власної силової установки. Упродовж трьох днів екіпажем субмарини було перевірено в комплексі роботу енергетичної установки на різних ходових режимах та працездатність обладнання і технічних засобів. Особовий склад бойових частин разом з фахівцями-судноремонтниками перевірили справність різного обладнання та механізмів.

Зокрема, в електромеханічній бойовій частині були визначені допустимі навантаження на головні дизелі, з виміром необхідних параметрів на різних частотах обертання колінчастого валу та лінії валу. Перевірені пристрої кормових горизонтальних рулів і вертикального керма, випробувані гідравлічні і повітряні системи високого тиску.

Крім того, здійснено контрольну перевірку дієздатності акумуляторної батареї при роботі електродвигунів на повній потужності у надводному положенні, а також протестовані інші системи та механізми.

Протягом ходових випробувань ретельно перевірено надійність засобів зв’язку, радіолокації, пошуку, гідроакустики  та  штурманського обладнання.

Загалом, під час ходових випробувань човен пройшов близько 135 морських миль у надводному положенні.

Варто підкреслити, що випробувальні заходи відбувалися у режимі жорсткого контролю за рівнем безпеки, з розгортанням усіх необхідних захисних систем і засобів.

 

Департамент преси та зв’язків із засобами масової інформації МО України

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.