Упродовж березня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 957 звернень мешканців (відповідно95 та 862 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 57 звернень щодо якості питної води. За вказаними абонентами адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. У більшості випадків скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на верхньоівачівському водогоні, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж, а також промивкою резервуарів чистої води.
55 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопровідних мережах міста. 3 — із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційному колекторі: вулиці Руська,23; Кн.Острозького,1; пр-т.Злуки,53-55. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
375 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
Найбільше у березні звернень від тернополян — 458— надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.