Євро-2012: «таємниці піктограм УЄФА», проблема сексу…

Поділитися

Дирекція турніру УЄФА Євро-2012 закликала вболівальників не купувати квитки на матчі турніру «з рук» – у перепродувачів, у невідомих осіб. Про це, а також про готовність України прийняти учасників та гостей футбольної першості Європи у вівторок, у Києві  розповіли журналістам   представники УЄФА.

Величезний попит на квитки – ознака того, що на турнір приїде велика кількість уболівальників. Як повідомив директор турніру Євро в Україні Маркіян Лубківський, найбільше фанів «делегують» Швеція та Росія (до 40 тисяч осіб), трохи менше – Англія та Німеччина, значна кількість фанів прийде в Україну з Франції. При цьому, за словами Лубківського, загалом транспортна і туристична інфраструктура України і Польщі готова прийняти таку кількість людей.

Навантаження на транспорт збільшиться у сотні разів, у першу чергу – на авіацію. Тому міжнародні аеропорти у приймаючих містах працюватимуть за надзвичайно напруженим графіком, наголосив Лубківський.

«Ми очікуємо великого напливу іноземних гостей. Наприклад, у день фіналу в Києві до міжнародного аеропорту «Бориспіль» прибуде орієнтовно 220 бортів – стільки ж і на відбуття у той самий день. Тобто, навантаження на «Бориспіль» буде доволі великим. Дельта – чи то різниця у кількості польотів, різниця між рейсами, які нині обслуговуються в «Борисполі», і тими, які прибудуть до нас (на чемпіонат), – становить десь 25 відсотків. У Львові ця дельта складає 200 відсотків».

Футбол і «любов»

Велика кількість уболівальників, серед яких, за статистикою, більшість становлять чоловіки, може спричинити сплеск секс-туризму в Україні. Про це нещодавно говорили експерти міжнародної організації «Ла Страда». Ці побоювання не відповідають дійсності, запевнив Лубківський. Адже, на його думку, уболівальники не матимуть часу на секс в Україні, оскільки максимальне задоволення «отримуватимуть від футболу».

Як зазначив представник УЄФА, про це свідчать соціологічні дослідження з попередніх чемпіонатів Європи та світу. Щоправда, під час футбольної першості світу в Південно-Африканській Республіці правоохоронці рекомендували уболівальникам бути обережними й оминати певні квартали у містах, які приймали чемпіонат ФІФА: ці квартали відомі як такі, де можна дешево «купити любов».

​​Таємниці піктограм від УЄФА

Доволі серйозною для українських та європейських журналістів залишається проблема читання вказівників та знаків, які, згідно з правилами УЄФА, розміщені в усіх  містах-господарях України та Польщі. Як повідомив експерт УЄФА Андреас Шер, вказівники зроблені за принципом піктограм, де перший елемент – логотип турніру, другий – назва пункту призначення (стадіон, готель, місце для паркування машин тощо). Третій елемент – додаткова інформація (відстань до місця призначення, тощо).

«Виготовлення та встановлення вказівників – це спільна робота УЄФА та  міст-господарів. Загальний бюджет проекту в Україні перевищив 250 тисяч євро, на ці кошти виготовлено понад 6 тисяч указівників. Але саме  місто несе відповідальність за встановлення, збереження та демонтаж знаків по закінченні турніру», – зауважив Шер.

Водночас, фахівці громадської кампанії «Євро-патруль», яка проводять моніторинг готовності України до Євро-2012, зауважують: металеві знаки обійшлися бюджету за ціною мало не золотих. Адже 1 квадратний метр вказівника коштує 110 американських доларів!

Крім того, результати проведеного «Євро-патрулем» експерименту показують: не всі іноземці розуміють нові знаки, зазначає експерт «Євро-патруля» В’ячеслав Коновалов.

«Ми проводили експеримент, в якому взяли участь голландці, англійці, італійці. З них 70% бодай якось зрозуміли ті знаки, у когось запитали чи самотужки додумалися. А 30 відсотків, я б сказав, просто у ступорі! УЄФА говорить, що на кожному квитку буде інструкція до цих знаків, але там не інструкція, там цілий довідник потрібен! Адже на Заході існують усім відомі й зрозумілі знаки, які і в нас використовують, чому б їх було не взяти?» – дивується В’ячеслав Коновалов.

Для подолання проблем залишається обмаль часу

Влада звітує про практично повну готовність до Євро. За словами віце-прем’єр-міністра Бориса Колесникова, транспортна й спортивна інфраструктура готові, більшість готелів пішли на зустріч урядові й знизили ціни на проживання на час турніру. Експерти УЄФА також задоволені підготовкою Польщі та України до Євро і закінчують повне технічне оснащення та оформлення стадіонів. Вся «футбольна система арен запрацює належним чином у належний час», запевнив журналістів директор турніру Маркіян Лубківський.

Однак у «Євро-патрулі» стверджують: міста до Чемпіонату готові не більше ніж на 70 відсотків. Найголовнішими проблемами, на думку експертів, залишаються наступні: нестача громадського транспорту, недорогих готелів, невиправдані ціни та відміна нічних поїздів. Крім того, як зазначили IT-фахівці моніторингу, в англомовному інтернеті інформації про українські міста, що приймають футбольну першість, дуже мало.

Радіо Свобода

Шкіра – обличчя всього організму

Олег Герман: розплата за помилки