На „Пульс податкової” зверталися тернополяни

Поділитися

 

Одним із стратегічних напрямів роботи Державної податкової служби України на 2012 рік є перетворення її з фіскального органу на сервісну службу. З метою реалізації визначеного напряму з січня цього року за ініціативи та під егідою Голови ДПС України Олександра Вікторовича Клименка, розпочав діяльність антикорупційний проект Державної податкової служби України «Пульс податкової».

За час діяльності сервісу від платників податків Тернопільської об’єднаної ДПІ надійшло 5 звернень. У своїх зверненнях запитувачі порушували такі питання: відмова у реєстрації платником єдиного податку; подача нової декларації про майновий стан та доходи для реалізації права на податкову знижку  за  навчання; проведення фактичної перевірки тощо. Платникам надано детальні роз’яснення, досягнуто порозуміння щодо оперативного вирішення порушених питань та вимог в межах компетенції податкового органу та згідно чинного законодавства. Всі отримані звернення розглянуто та вирішено по суті у встановлений термін.

Нагадаємо, що «Пульс податкової» – це гаряча телефонна лінія, що працює за принципом call-back (податківці не тільки приймуть звернення, але й потім повідомлять про результати перевірки та вжиті заходи). Працює лінія цілодобово: з 8-30 до 19-30 інформацію приймають оператори, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Номер «Пульсу податкової»: (044) 284-00-07.

Тетяна Скумбрій, СДПІ сектору забезпечення доступу до

публічної інформації та розгляду

звернень громадян Тернопільської об’єднаної ДПІ

Право студента на податкову соціальну пільгу

Ріелтори подають податковий розрахунок поквартально