МТС для тернополян: цікаві цифри і факти

Поділитися

У 3 кварталі 2012 року «МТС Україна» продемонструвала зростання фінансових і операційних показників як квартал до кварталу під впливом традиційної для ринку сезонності, так і в річному численні. Позитивна динаміка, характерна для компанії протягом останніх трьох років, – результат багаторічної стратегії щодо збереження кращого на ринку співвідношення ціни і якості, що призводить до зростання абонентської бази і стимулює попит на послуги.

Виручка «МТС Україна» в 3 кварталі 2012 р. виросла на 11% у порівнянні з 2 кварталом 2012 р. і склала 2,66 млрд. грн. У річному численні зростання склало 7%. Зростання доходів пов’язане з привабливістю пропозицій МТС і, як наслідок, з високою активністю існуючої абонентської бази та підключенням нових абонентів.

У порівнянні з попереднім кварталом показник OIBDA виріс на 14%, а маржа OIBDA – на 1,2 п.п., склавши 53,1%.

У 3 кварталі в порівнянні з 2 кварталом 2012 р. абонентська база «МТС Україна» зросла на 0,5 млн. абонентів.

МТС залишається лідером на ринку за обсягами споживання послуг, зберігаючи рекордно високий показник MOU – 610 хвилин. Стабільно високі обсяги споживання в поєднанні з впливом чинника сезонності забезпечили зростання ARPU. У третьому кварталі показник ARPU виріс на 10% у порівнянні з другим кварталом 2012 року, склавши 44 грн.

Найбільш привабливі тарифні пропозиції:

 

 

Додаткові послуги:

 

Зберігаються високі обсяги споживання додаткових послуг, частка доходів від яких у 3 кварталі склала 26% від загальної виручки. Зростання доходів від додаткових послуг в третьому кварталі 2012 року склала 8% у порівнянні з другим кварталом 2012 року і 7% в порівнянні з третім кварталом 2011 року. Основним каталізатором стали послуги передачі даних, які демонструють двохцифрове зростання як у квартальному, так і в річному численні – 11% і 12% відповідно.

Спостерігачі вважають, що порушення на виборах були системними

У Києві відбір на “Червону руту”