111

Тема цукерок червоною лінією проходить через українське політичне життя. Чого варто тільки відео, коли Янукович намагається пригостити льодяниками кремлівський тандем у 2004 році.

Чергова цукерка зірвала український інформаційний прості після того, як корпорація Рошен відмовилися від української обгортки і перейшла виключно на російську.

Ця новина буквально підірвала Інтернет. Особливо соціальні мережі. Сотні людей опублікували та поширили заклик відмовитися від продукції Рошен. Через деякий час в ситуації довелося втрутитися власнику компанії Петру Порошенку. Мовля, менеджмент прийняв неправильне рішення. Щоб до кінця бути чесним, потрібно згадати, що Порошенко єдиний міністр діючого уряду, який публічно виступив проти мовного закону Колісніченка.

І як там він говорив із своїм менеджментом щодо російських обгорток історія замовчує, але на цукерки повернулося українське слово.

Із цієї ситуації, як на мене, можна зробити декілька висновків.

По-перше, проукраїнське інтернет середовище стало чинником, з яким рахується бізнес. І воно може успішно відстоювати свої принципи.

По-друге, згадався принцип “Свій до свого по своє!”, який зародився серед українців Австро-Угорщини в кінці XIX століття і діяв в Галичині в 1920–1930-х за часів польської окупації. Люди гуртувалися, щоб протидіяти експансії польського та єврейського капіталу і стимулювали розвиток вітчизняного виробництва, власного бізнесу.

На фоні експансії “сімї” Януковича в усі сфери нашого життя можливо і нам потрібно згадати цей принцип?

Степан БАРНА

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.