29 листопада, в приміщенні Тернопільського інституту соціальних та інформаційних технологій проходив другий семінар-тренінг в рамках Школи студентського самоврядування на тему: “Студентське самоврядування: історичні аспекти розвитку та реформування законодавства щодо студентського самоврядування в Україні, Білорусі, країнах Західної та Центрально-Східної Європи”.
Одним із тренерів даного семінару-тренінгу був голова Братства організацій студентського самоврядування (Республіка Білорусь) Сергій Воронкевич, який розповів про історичні аспекти розвитку студентського самоврядування та організаційно-правову систему студентського самоврядування в Білорусі, Німеччині, Литві, інших країнах Західної та Центрально-Східної Європи. Також Сергій Воронкевич поділився досвідом діяльності органів студентського самоврядування в Білорусі, Німеччині, Литві.
Ігор Процик, голова правління ТОМГО «Спілка Молодіжного Самоврядування» розповів учасникам про історичні аспекти розвитку студентського самоврядування за часів перебудови в Україні та незалежної України, а також про механізми реалізації норм діючого законодавства в сфері студентського самоврядування у ВНЗ України.
Як зазначив координатор проекту, голова Правління ТОМГО «Спілка Молодіжного Самоврядування» Ігор Процик: “На сьогоднішньому семінарі-тренінгу учасники Школи студентського самоврядування мали можливість познайомитись із історією створення студентського самоврядування в Україні, Білорусі, інших країнах Західної та Центрально-Східної Європи, а також дізнатись більше про структуру та особливості діяльності органів студентського самоврядування у цих країнах, що на мою думку, дало можливість зробити декілька висновків. По-перше у кожній із країн є своя історія розвитку студентського самоврядування, яка в тій чи іншій мірі пов’язана із суспільно-політичним та економічним розвитком країни, приєднанням країн у сфері освіти до європейських стандартів вищої освіти. По-друге, учасники мали можливість порівняти організаційно-правову структуру студентського самоврядування в Білорусі, Литві, інших країнах Західної та Центрально-Східної Європи, перейняти досвід цих країн і втілити його в органах студентського самоврядування своїх ВНЗ. По-третє, дана інформація дасть можливість учасникам Школи студентського самоврядування порівняти і усвідомити, на якому етапі сьогодні перебуває Україна в розвитку вищої світи загалом і студентського самоврядування зокрема.”