Згідно з результатами опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», якби вибори мера Києва відбувалися на початку березня 2013 року, то участь у них однозначно взяли б близько 55% виборців.
Так, якби вибори мера Києва відбувались на початку березня 2013 року 31%, серед тих, хто має наміри брати участь у виборах, підтримали б Віталія Кличка, 20,3% – Олександра Попова, майже 7% – Петра Порошенка.
Приблизно по 4% виборців підтримали б Андрія Іллєнка та Олександру Кужель, близько 2% – Анатолія Гриценка. Понад 1% – Олега Ляшка, Олександра Омельченка та Миколу Катеринчука. Ще близько 3% проголосували б за інших кандидатів, чверть – не визначилися з вибором.
Спостерігаються чіткі тенденції: чим молодше респонденти, тим частіше вони підтримують Віталія Кличка, чим старші – Олександра Попова та Петра Порошенка.
Якби вибори мера Києва відбувалися у два тури і до другого туру вийшли Олександр Попов та Віталій Кличко, то 26,5% опитаних (серед тих, які мають намір голосувати) підтримали б чинного керівника міста, 60,4% – лідера партії УДАР, 13,1% – не визначились.
Якби вибори мера Києва відбувалися у два тури і до другого туру вийшли Олександр Попов та Петро Порошенко, то 36,6% опитаних підтримали б чинного керівника міста, 41,5% – Петра Порошенка, 21,9% – не визначились.
Якби вибори мера Києва відбувалися у два тури і до другого туру вийшли Олександр Попов та Микола Катеринчук, то 41,2% опитаних підтримали б чинного керівника міста, 35% – лідера Європейської партії, 23,9% – не визначились.
Цікаво, що 35% опитаних киян хотіли б бачити Віталія Кличка мером Києва і майже стільки ж (37%) – лідером фракції УДАР у Верховній Раді. Разом з тим 15% – не хотіли б бачити ні тим, ні тим, а 13% – не визначилися з відповіддю.
Характерно, що дві третини виборців самого В.Кличка хотіли би бачити його саме мером Києва і лише кожен п’ятий – лідером фракції УДАР у Верховній Раді. Серед прихильників О.Кужель половина – за мерство Кличка, половина – за парламент. Прихильники решти кандидатів воліли б бачити В.Кличка переважно в парламенті.
Аудиторія дослідження: населення Києва віком від 18 років і старші
Вибіркова сукупність: 1060 респондентів
Метод дослідження: телефонне опитування, вибірка репрезентативна за віком, статтю та районами Києва
Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95):
для значень близьких до 50% похибка становить не більше 3,1%, для значень близьких до 30% – не більше 2,8%, для значень близьких до 10% – не більше 2%
Терміни проведення дослідження: 25 лютого – 6 березня 2013 р.