З початку року на популярний сервіс Міністерства доходів і зборів України „Пульс” від платників податків Тернопільщини надійшло 18 звернень.
Найбільша кількість звернень стосувалося організації роботи територіальних органів Міндоходів Тернопільської області – 12. Крім того, громадяни зверталися з проблемами, які виникають при поданні податкової звітності та реєстрації податкових накладних – 5 звернень та реєстрації платником податку на додану вартість – 1 звернення.
Всі сімнадцять звернень були оперативно розглянуті та вирішені.
Нагадаємо, що “Пульс” – це пряма телефонна лінія (тел.044-284-00-07), яка працює в режимі call-back (зворотній зв‘язок), куди можна зателефонувати у випадку проявів протиправних та корупційних дій працівників Міндоходів.
Платники мають змогу не лише подати звернення у телефонному режимі, а й отримати результат про вжиті заходи та проведену перевірку.
«Пульс» Міністерства доходів і зборів України попереджує:
– труднощі в спілкуванні;
– некоректне ставлення;
– перевищення повноважень;
– неякісне обслуговування.
Головне управління Міндоходів у Тернопільській області