Надзвичайно критичне ставлення інтернет-спільноти Тернополя до міського голови Сергія Надала викликає в останнього панічні настрої. Кілька місяців тому мер купив тернопільський опозиційний канал ІНТБ. Кажуть, це пов’язано з тим, що коханка мера випадково включила цей телеканал під час чергової здибанки. Переглянувши кілька телесюжетів про свою реальну роботу, у мера того вечора не склалося з коханкою. Щоб відновити «сексі-форму», Сергій Надал реалізував себе як мужчинка- купив канал і тепер там демонструють лише “телячі ніжності” .
У мера знову все склалось з коханкою. Проте відбувається стрімке «танення» й так невеликої аудиторії телеглядачів каналу ІНТБ через «секс-примху» Надала. Тернополяни не бажають дивитися «імпотентну камасутру від мерії». Здавалось, медіа-бажання мера на цьому обмежаться. Проте, донька мера показала Сергію Віталійовичу інтернет. У мера знову «все впало» в душі. Психологи порадили піарникам міського керманича відзняти «жорстке порно», у якому мер-молодець і розмістити в інтернеті. Мовляв, Надал так відновить психологічну форму. Правда, вирішили зекономи, і зняти малобюджетний ролик за штуку баксів. Зніматимуть кілька разів, але заплатять лише один раз тому режисеру, під час зйомок якого найбільше сподобається «садо-мазо» меру.
Офіційна Інструкція до сада-мазо відеозйомок
З метою створення позитивного іміджу нашого міста 20 червня міська рада спільно з фондом імені В. Лучаковського оголосила конкурс на кращий промо-ролик про «Файне місто Тернопіль».
«Ми запрошуємо до співпраці всіх професіоналів та аматорів. Мета конкурсу – показати усі принади нашого міста, його наймальовничіші куточки. Хочемо вибрати найкраще відео, яке надалі будемо використовувати для промоції Тернополя. Усі відеороботи будуть розміщені у соцмережах, де всі бажаючі зможуть їх переглядати. Переможець отримає грошову премію у розмірі 8 тисяч гривень», – розповів міський голова Сергій Надал.
Переможцем стане той, хто отримає найбільше хороших відгуків і «лайків» в Інтернеті. Свої роботи можна надсилати до 31 серпня 2013 року, тривалість ролику повинна становити 3-5 хвилин. Детальніші умови конкурсу і електронна поштова скринька, куди потрібно надсилати відео, можна знайти на сайті molod.te.ua. Інтернет-голосування триватиме з 1 по 15 вересня 2013 року, а переможця оголосять 20 вересня 2013 року.