Одне з основних завдань Міндоходів України – це створення сприятливих умов для ведення підприємницької діяльності суб’єктами господарювання. Важливим кроком на шляху до цього є впровадження електронного документообігу. Подання податкової звітності та реєстрів податкових накладних в електронному вигляді має чимало переваг. Це, зокрема, зменшення паперового документообігу, спрощення процедури подання звітності, гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних та граматичних помилок, можливість оперативного оновлення форматів надання документів в електронному вигляді по телекомунікаційних каналах зв’язку тощо.
Тож не дивно, що вже понад 13 тисяч платників податків області звітують до Міндоходів «електронкою». З них більше п’яти тисяч юридичних осіб та вісім тисяч фізичних осіб-підприємців.
Нагадаємо, що однією з головних умов створення легітимного документообігу між суб’єктами господарювання та територіальними органами Міндоходів є застосування електронного цифрового підпису, підтвердженого посиленим сертифікатом. Одержати такий сертифікат можна в акредитованому центрі сертифікації ключів електронного цифрового підпису. На Тернопільщині є два відділи реєстрації користувачів електронного цифрового підпису. Перший знаходиться у Тернополі, на вул. Білецькій, 1, ліве крило, ЦОПП, 1-ий поверх, кабінет 122. Тел. для довідок 23-53-61. Другий – у Чорткові за адресою: вул. Шевченка, 23, 1-ий поверх, кабінет 10. Тел. для довідок (03552) 2-15-60.
Інформаційно-комунікаційний відділ
Головного управління Міндоходів у Тернопільській області