У червні 2011 року новообраний міський голова Тернополя дав інтерв’ю для інтернет-газети “ПРО ВСЕ”. Мер тоді розповів про жахливий стан справ, який перейняв від попередника Романа Заставного і що встиг зробити за пів року. Обіцяв Надал давати регулярні коментарі на найболючіші проблеми, не уникати гострих питань, навіть надав свій мобільний номер. Проте, перший же серйозний провал мера в студії “Радіо Ера”, правдива оцінка “алкогольного скандалу” від “ПРО ВСЕ” і мер “закрився” в “інформаційній скарлупі” – на критику не зважає, а на противагу об’єктивним сайтам постворював “киселеві інформаційні веб-ресурси”, які лише співають оди владі.
Минуло два роки після нашого інтерв’ю. Мер разом з командою провів днями прес-конференцію для лохів по проблемах громадського транспорту. “Брехня на брехні і брехнею поганяє”,- ділились враженнями журналісти різних видань після окозамилювання в міській раді. Того ж дня ввечері, о 20 годині 03 хвилини журналіст від залізничного вокзалу намагалася сісти у “соціальний маршрут”. На питання до водія, чому не зазначено, шофер був в шоці і спромігся лише перепитати “а звідки, ви пані, знаєте, що наш автобус соціальний?”.
– На зупинці написано на інформаційному щиті,- відрубала журналістка. Так лише за кілька хвилин кореспондент виявила, що водії соціальних маршруток підмінюють вивіски у своїх автобусах.
А ось мер із заступниками покатався в маршрутках майже офіційно. Тому жодних проблем й не виявили. Хіба водії у Тернополі дебільні? Не бачать хто заходить в маршрутку з фото і відеокамерами? Та й пан Мединський, переконані, підготував власників маршруток і своїх водіїв зустріти міського голови в ідеальних умовах. Тернопільська інтернет-газета “ПРО ВСЕ” пропонує міському голові Сергію Надалу покататись інкогніто в тернопільських маршрутках: на голову одягнути блайзер, лице прикрити сонцезахисними окулярами, костюм змінити на спортивний чи демократичний стиль… Якщо пан мер не побояться, журналіст “ПРО ВСЕ” готовий з ним проїхатися громадським транспортом міста, але не робити з цього показуху в салоні автобусів і тролейбусів.
У ході поїздки ми пропонуємо оцінювати не лише те, чи дав водій квиток пасажиру, але й рівень обслуговування в транспорті, чистоту, транспортні шляхи, по яких курсують маршрутки. Звичайно, обов’язковий “гвіздок” програми – соціальні маршрутки. Пропонуємо як мінімум на двох проїхатись. Пропозиції також просимо надсилати наших читачів у коментарі до цієї замітки або на електронну скриньку provse87@mail.ru
Навіть у дитячих казках, король, який хотів дізнатися правду, що думають про його правління підлеглі, переодягався до невпізнанності і уважно слухав, що говорить народ. Можливо, й міський голова Тернополя зрозуміє, що попередня його “мандрівка у короні” лякала саме статусом водіїв і пасажирів…
Як начальник з Тернопільської міської ради рятував свій автобус в аварії (відео, фото)
***
Чому міський голова особисто захищає збільшення вартості проїзду в маршрутках
***