Народні депутати України від ВО «Свобода» Олексій Кайда, Ірина Сех, Анатолій Вітів та Ігор Янків зареєстрували законопроєкт «Про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» (щодо заборони реклами алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива, тютюнових виробів та торговельних марок)».
У документі пропонується заборонити рекламу алкогольних і тютюнових виробів та торговельних марок, знаків для товарів і послуг, під якими їх випускають, спонсорування теле-, радіопередач, заходів з використанням таких торговельних марок, а також посилити механізм державного управління за рекламною діяльністю в Україні.
Олексій Кайда наголосив, що споювання України є страшним інструментом знищення нації. «І початком цього є саме реклама алкоголю, тютюнових виробів, яка впливає на реалізацію продукції. Замість пропагування здорового способу життя, духовних та моральних цінностей, щодня по телевізору рекламуються алкоголь і тютюн, які згодом сприймаються у свідомості молодого покоління як буденні речі», – говорить народний депутат.
«Наша держава вимирає, і це підтверджує статистика. Україна займає одне з перших місць в світі по вживанню алкоголю серед дітей та молоді. Адже нерідко піар-компанії апелюють до красивого, веселого, безтурботного життя у своїх рекламах, для якого необхідним атрибутом є продукція алкогольного чи тютюнового виробництва. Проблема «молодого пияцтва», що несе особливу небезпеку для молоді й юнацтва. Тому необхідні рішучі заходи, в тому числі і законодавчі, у сфері боротьби зі зловживанням алкогольних та тютюнових виробів», – наголошує Олексій Кайда.