Прес-секретар Олега Тягнибока Христина Равлюк у Фейсбуці оприлюднила фінансовий звіт із провальної виборчої кампанії Олега Тягнибока. Результат лідера “Свободи” фактично демонструє, що їхня політична сила вже перебуває поза парламентом.
“На численні прохання колег-журналістів та всіх інших зацікавлених осіб, публікую звіт про кошти, витрачені з виборчого фонду Олега Тягнибока на позачергових виборах Президента України…..
За час виборчої кампанії на позачергових виборах Президента України 2014 року з виборчого фонду кандидата на пост Президента України Олега Тягнибока було витрачено 17 162 537,00 грн.
Із цих коштів на рекламу в етерах телеканалів витрачено 15 605 178,96 грн.
Реклама на радіо – 727 513,43 грн.
На поліграфію, публікації в друкованих ЗМІ та на инші видатки витрачено 729 740,82 грн.
Оренда приміщень для зустрічей із виборцями – 100 103,79 грн.”,- повідомляє Христина Равлюк.
Про рекламу навіть у час затишшя в інтернеті активно демонструвала рекламна система “адсенс Гугл” не згадано.