Вже сьогодні у містах України можна побачити біл-борди із назвою блоку, а на Facebook – рекламу у вигляді sponsored stories та банерів, що ведуть на офіційну Facebook-сторінку партії. Разом з стилістикою – шрифтове та кольорове виконання те ж саме, що й в Партії Регіонів – колишні регіонали перейняли і методи просування своїх сторінок в інтернеті.
Зокрема, в графіку отримання нових фанів на Facebook ми можемо спостерігати небувалі чудеса цифрового маркетингу: всього за три дні сторінка отримала майже 10 тисяч нових фанів (загальна кількість шанувальників на даний момент – 11000). Зважаючи на таке стрімке зростання, можна сказати, що Опозиційний блок дійсно користується реальною, а не накрученою підтримкою.
Фантастичну підтримку електорату можна також підтвердити тим, що пости сторінки лайкають лише десятки людей, а коментують одні й ті самі користувачі – боти з Росії.
Переконатись у демократичності та практичності діалогу можна, залишивши свій коментар до фотографій одного з кандидатів – Нестора Шуфрича, Тетяни Бахтєєвої або Михайла Добкіна. Якщо коментар сподобається модераторам сторінки, то його не видалять.
Ну і наостанок – підписавшись на сторінку «Опозиційного блоку», ви щодня будете бачити у своїй стрічці нові демотиватори та готові меми.