Державною фінансовою інспекцією в Тернопільській області протягом 2014 року в цілому забезпечено дотримання вимог законодавства щодо реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом. Ці питання двічі розглянуті на колегії Держфінінспекції в області, за підсумками яких видано відповідні постанови.
Загалом протягом минулого року від громадян до Держфінінспекції в області, її територіальних підрозділів, надійшло 31 звернення, що на рівні 2013 року. У тому числі 6 звернень подано на особистому прийомі.
При цьому, найчастіше громадяни зверталися в обласну держфінінспекцію, а також до Монастириської, Кременецької та Теребовлянської міжрайонних держфінінспекцій.
Найбільш поширеними були звернення, що стосувалися питань соціального захисту громадян та діяльності органів місцевого самоврядування.
Одне із звернень не відповідало встановленим чинним законодавством вимогам, тому було повернуто автору із відповідними роз`ясненнями. Ще одне із звернень було переслане за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян». Повторні звернення не надходили.
Надійшло також два анонімних звернення, про які було поінформовано правоохоронні органи.
На «телефон довіри», який діє в інспекції, надійшло 20 повідомлень, в яких найчастіше повідомлялося про порушення чинного законодавства при витрачанні бюджетних коштів. Інформацію, наведену у трьох повідомленнях перевірено в ході планових контрольних заходів, при цьому підтверджено факти, наведені в одному з них.
Принагідно нагадуємо, що про факти можливих фінансових порушень можна повідомити за «телефоном довіри» Держфінінспекції в області: 52 54 05.
Прес-служба Держфінінспекції
в Тернопільській області