Вчора у громадському транспорті Тернополя, в установах, на ринку та різноманітних організація було лише чути про фільм “Останній москаль”, який мали ввечері демонструвати на телеканалі 1+1. Коли автор цих рядків почула розмову про цей фільм у приймальні губернатора, то зрозуміла, що реклама долає усіх умовності, кордони і коридори влади. Це ж треба так розпіарити матеріал, подати так, що глядачі, які його не бачили, розхвалювали його рідним і друзям.
З великою долею скепсису ми з коханим також включили 1+1 у завітну годину. Чому скепсису? Бо доводилось бачити анонси-рекламу того телемила.
У цей момент до чоловіка ще зателефонувала мати і порекомендувала включити телеканал Коломойського. Словом, з благословення свекрухи почали дивитися і…
Переповідати сценарій того нещастя не будемо, скажемо прямо – розчарувалися за перші 15 хвилин. Ледь домордували дві серії. бажання дивитись продовження не має.
Аналогічна реакція сьогодні у соцмережах як у тернополян, так і мешканців різних населених пунктів України, включаючи гуцулів.