1(1)На Тернопільщині 13 жовтня у обласному ліцеї-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою, що розташований у селищі міського типу Коропець Монастириського району, відбулися урочистості з нагоди ритуалу складання першокурсниками – 51 юнаком і 22 дівчатами – Клятви ліцеїста. З нагоди свята до навчального закладу завітали представники обласної влади на чолі з головою Тернопільської облдержадміністрації Степаном Барною, духовенство, батьки та родичі ліцеїстів, військовослужбовці учасники АТО.
– Клятва покладає на ліцеїстів всю повноту відповідальності за виконання ними своїх обов’язків. Хочу наголосити на тому, що більше 90% наших випускників вступають на навчання у вищі навчальні заклади як Міністерства оборони так і інших силових структур України. У цьому заслуга педагогічного колективу, офіцерів-вихователів навчального закладу та батьків кадетів, котрі прищеплюють дітям любов до військової справи, – зазначила тимчасово виконуюча обов’язки начальника ліцею Мирослава Николин.
Вона також повідомила, що на даний час у Коропецькому ліцеї-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою навчається близько 200 ліцеїстів.
Окрім того, ТВО начальника ліцею наголосила на тому, що понад 10 вихованців навчального закладу у складі різних підрозділів Збройних Сил України виконували бойові завдання у зоні проведення АТО на території Донецької та Луганської областей.
– У ваших очах бачу вогонь патріотизму. Сподіваюся, що у майбутньому ви вступите до наших лав, до лав Української армії і будете зразковим прикладом мужності, відповідальності та героїзму, – зазначив звертаючись до кадетів головний старшина 44-ї окремої артилерійської бригади прапорщик Михайло Стрілецький, який нещодавно повернувся з Луганщини.

Василь Лабай,
Західний регіональний медіа-центр Міністерства оборони України,
Фото автора

Довідка
Коропецький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою розпочав свою діяльність 1 вересня 2009 року. Основними завданнями навчального закладу є забезпечення виконання державного стандарту повної загальної середньої освіти, набуття ліцеїстами знань і навичок з військової та фізичної підготовки, рання військова орієнтація молоді і цілеспрямована підготовка кандидатів для вступу до вищих військових навчальних закладів.

Напишіть відгук