Несправедливість у конкурсі “Народний бренд” підриває довіру

Поділитися

brandДоброго дня любі друзі та громадськість Тернополя!!!
Всі Ви,мабуть, знаєте або ж чули від своїх друзів та знайомих,що у Тернополі проходить голосування за кращі фірми,організації,магазини,салони,підприємства та торгові марки, яке щороку проводить Медіа Корпорація “RIA” – Народний Бренд у м. Тернопіль.

Цього року організатори Народного Бренду суттєво вдосконалили механізм голосування, щоб отримати об’єктивні результати і уникнути накруток. Здавалось би візуально ніби все повинно бути чесно та прозоро, але для нашого суспільства це ,напевно,недосяжно.
Саме голосування триває практично півтора місяці – до якогось моменту ,здавалось, що дійсно все справедливо,люди голосують, поступово пропорційно збільшуються голоси, аж до одного моменту,коли це голосування не почало наближуватись до логічного завершення.
У номінації “ВЕСІЛЬНІ САЛОНИ” за тиждень до кінця голосування стався такий факт, котрий підкрадає сумніви щодо чесності голосування, дотримання правил самими ж організаторами.
Одна з компаній учасниць ( котра виступає одним з партнерів цього конкурсу), яка побачила, що результати її голосування не такі ,які вона очікувала, не зважаючи на інших учасників та людей, котрі голосують, разом з організаторами цього конкурсу вирішила переступитти через всіх і зробити так,щоб бути першою. Власниця,котра має 3 весільних салони у місті Тернополі, з різними назвами, з різним місцем розташування,різним персоналом,іншим товаром, іншими логотипами, які від початку голосування виступали, як окремі фірми, не набираючи відповіного рейтингу по окремо – вона вирішила об”єднати голоси всіх трьох магазинів У МЕРЕЖУ. Але,що найбільше обурює,що ці зміни були зроблені не на початку голосування, А ЗА ТИЖДЕНЬ ДО КІНЦЯ. Організатори голосування вважають,що тут все чесно і справедливо.
Таким чином, судячи,із вижче написаного, можна із легкістю стверджувати ,що наприклад у номінації Кафе, бари, ресторани – Пивоварна ресторація “Ковчег” та Старий, де один власник також на кінець голосування можуть об”єднатися, у номінації Автосалони – Тойота Центр Тернопіль «Кристал-Моторс» ,Автосалон Volkswagen / Джерман Авто-Тернопіль,ТерКо Авто Центр теж можуть об”єднати голоси,в номінації Піцерії – Пастерія Фламінго і Піцерія Фламінго, вул. Живова 7 також можуть поступити аналогічно. Для чого тоді проводити таке голосування,щоб в кінцевому результаті, деякі учасники робили,так як їм вигідно, а організатори самі їм у цьому сприяли. Чомусь у правилах голосування не зазначено про такі зміни, тим паче ilystrНА КІНЕЦЬ ГОЛОСУВАННЯ.
ВИХОДИТЬ, ПЕРЕВАГИ СТАВЛЯТЬСЯ НА КІЛЬКІСТЬ, А НЕ НА ЯКІСТЬ. ДЛЯ ЧОГО ТОДІ СТАВИТИ У ОДНУ НОМІНАЦІЮ ВЛАСНИКІВ З НЕРІВНОЦІННОЮ КІЛЬКІСТЮ МАГАЗИНІВ, КОЛИ ВКІНЦІ ВСЕ ДОДАЄТЬСЯ І РОБИТЬСЯ ЯК ПОТРІБНО.
ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ ПОЧУТИ ДУМКУ СУСПІЛЬСТВА ТА ГРОМАДСЬКОСТІ ЩОДО ТАКОГО ПРОСУВАННЯ ГОЛОСУВАННЯ…..
ЗАКРАДАЮТЬСЯ СУМНІВИ,ДЛЯ ЧОГО ТОДІ ПРОВОДИТИ ТАКІ НАРОДНІ БРЕНДИ ,ЯКЩО ПОТІМ ГОЛОСИ ДОДАЮТЬСЯ ТА ВІДНІМАЮТЬСЯ У ЗАКРИТИХ КОЛУАРАХ І ТАК ЯК ЗРУЧНО КОМУСЬ….АЛЕ ДАЛЕКО АЖ ЦЕ МОЖЕ І НЕ БУТИ СУСПІЛЬНОЮ ДУМКОЮ…..
ЯКЩО БУТИ КРАЩИМ – ТО ГІДНО ТА ПРОЗОРО…..І НАСАМПЕРЕД ЗАЛИШАТИСЯ ЛЮДИНОЮ…..
ПРОСЬБА, УСІМ ХТО ХОЧЕ ВИСЛОВИТИ СВОЇ ДУМКИ ЩОДО ТАКОГО ПЕРЕБІГУ ПОДІЙ АБО МОЖЛИВО ВИ ТЕЖ ПОМІТИЛИ ЯКУСЬ НЕСПРАВЕДЛИВІСТЬ У СВОЇЙ НОМІНАЦІЯХ – ПИШІТЬ У КОМЕНТАРЯХ І НЕХАЙ ЛЮДИ АНАЛІЗУЮТЬ І РОЗУМІЮТЬ, ЩО ТАКЕ “НАРОДНИЙ БРЕНД” І НАСКІЛЬКИ ВІН “НАРОДНИЙ”!!!!
ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ ПОЧУТИ ДУМКУ СУСПІЛЬСТВА ТА ГРОМАДСЬКОСТІ ЩОДО ТАКОГО ПРОСУВАННЯ ГОЛОСУВАННЯ…..

Мар’яна Вдовиченко

Підгрушна здобула бронзу в індивідуальній гонці в Естерсунді (відео, фото)

Кінець Юлії Тимошенко: регіонал Михайло Цимбалюк очолив партію “Батьківщина” на Львівщині