Від сьогодні Заліщицьке міське комунальне підприємство запускає в тестовому режимі онлайн-сервіс для скарг та запитів громадян.
За допомогою сервісу кожен може надіслати офіційний запит чи скаргу з приводу відсутності вуличного освітлення чи водопостачання, неналежного стану вулиць, сміття, проблем з каналізацією та ін.
Для того, щоб оформити запит, користувачу потрібно зайти на сторінку «Контакт-центр житлово-комунального господарства м. Заліщики», обрати тему запиту, заповнити спеціальні форми з обов‘язковими полями і вказати суть звернення.
Після відправки запиту протягом дня із заявником зв’яжеться працівник комунального підприємства.
Окрім онлайн-звернень, заліщани і надалі можуть звертатися до міської ради через офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook, e-mail: zalmradatr@i.ua та за номером телефону: 2-14-93.
Мар’яна Палагнюк