Темпи зростання YouTube в Україні вищі загальносвітових: за рік час перегляду відео збільшився на 70%. Згідно з результатами дослідження YouTube Audience Profiling Study 2016, 26% українців у віці від 25 до 44 років дивляться YouTube частіше, ніж телебачення.
Разом з тим, 31% користувачів YouTube стали дивитися телевізор рідше, з тих пір як почали користуватися відеохостингом. У той же час, мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі – це відпочинок і розвага або пошук натхнення. Однак у порівнянні з телебаченням залучення користувачів в різні типи контенту на YouTube вище. Так, 56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися контентом, 57% – підписуються на цікаві для них YouTube-канали. Серед користувачів відеохостингу, які нещодавно зробили ту чи іншу покупку, 57% перед цим дивилися відео на YouTube, яке допомогло в прийнятті рішення.
Результати дослідження засвідчують, що сьогодні YouTube є найпопулярнішим відео-хостингом в світі: щорічно тривалість переглядів зростає на 50%, і вже половина переглядів припадає на мобільні пристрої. 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.
83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум один раз на місяць, а 55% з них – щодня. Щомісяця 1 млрд користувачів інтернету відвідують відеохостинг, а кожну хвилину завантажується 400 годин відео. Використання YouTube щодня стало практично правилом у молодого покоління – так 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щодня.
Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео вдома – 96%, 18% – в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.
Як стало відомо, основними мотивами для використання YouTube українці назвали бажання відпочити і втекти від щоденної рутини – 37%, друга за популярністю причина – бажання розважитися або ж знайти натхнення – 36%. Також велике число користувачів, які дивляться відео, пов’язані з хобі або інтересами – 36%.
YouTube відіграє все важливішу роль в отриманні інформації: 52% українських користувачів дивляться відео на сервісі, щоб отримати інформацію, 47% – щоб дізнатися щось нове, а 29% – щоб знайти інформацію, яка допоможе у вирішенні того чи іншого завдання.
Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії “зроби сам”, кулінарні рецепти, новини і ТВ-шоу.
Нагадаємо, 20,2 млн українців хоча б раз на місяць користуються інтернетом. Результати дослідження компанії Gemius за минулий місяць доступні за посиланням.