Виробник спортивного одягу і аксесуарів компанія Adidas відмовиться від реклами на телебаченні до 2020 року і переорієнтує рекламні бюджети на цифрові майданчики.
Про це заявив виконавчий директор компанії Каспер Рорстед (Kasper Rorsted), повідомляє CNBC.
За його словами, ухвалено рішення, що Adidas зосереджуватиметься головним чином на цифрових каналах, щоб залучити більше молодих споживачів.
«Зрозуміло, що більш молодий споживач взаємодіє з нами переважно через мобільні пристрої. Цифрова взаємодія є найважливішим для нас; ви вже не бачите рекламу на телебаченні», – додав Рорстед.
Стратегія передбачає, що до 2020 року доходи від цифрових роздрібних продажів зростуть з €1 млрд до €4 млрд.
«Усі наші контакти зі споживачами здійснюються через цифрові медіа, і ми віримо, що протягом наступних трьох років ми зможемо налагодити набагато більш пряму взаємодію зі споживачами», – зазначив пан Рорстед, повідомляє osvita.mediasapiens.ua