Продавала тернополянка на Інтернет-сайті дитячі речі і не думала, що втратить власні кошти. Але замість покупця натрапила на чергового шахрая.
Невідомий продавець зателефонував до жінки та захотів придбати крам. Жінку мало б насторожити, що він не цікавиться ані станом речей, ані додатковими параметрами та розміром, а одразу просить номер банківської карти, однак вона без будь-яких сумнівів продиктувала дані. Вже через декілька хвилин пролунав новий дзвінок. Абонент представився працівником банку та заявив, що на картку надійшли надходження, однак через збій системи гроші неможливо зняти з картки. Попросив підійти до банкомату для здійснення деяких операцій. Довірлива мешканка райцентру так і зробила.
За підказками шахрая, замість отримати, потерпіла перевела власні гроші на чужий рахунок та втратила дві тисячі гривень. Схаменулася лише тоді, коли отримала смс про успішну операцію по переведенню коштів. Про аферу жінка розповіла правоохоронцям.
Краяни, перестаньте вірити невідомим! Аферистів безліч і вони уміло маніпулюють вашою довірою, однак слід запам’ятати просте правило – працівники банку не дзвонять клієнтам аби у телефонному режимі провести операції чи змінити захист! Ніколи не повідомляйте жодних даних по телефону, просять у відділі комунікації НП Тернопільської області