Двох мешканців області обманули мобільні аферисти за минулу добу. До 43-річної тернополянки псевдофінансист зателефонував близько обіду, розповів вже добре відому байку про заблокування картки. Запевнив власницю, що слід негайно міняти паролі. Попрохав назвати номер картки з CW-кодом, а згодом коли на мобільний жертви прийшло смс-повідомлення, дізнався решту захисних даних. З картки шахрай викрав понад 8 тисяч гривень, а потерпіла ще й подякувала тому за допомогу.
У такий же спосіб пройдисвіт обманув ще одну крянку. 27-річна борщівчанка допомогла зняти з власного рахунку 1 тисячу гривень.
Краяни, не будьте такими довірливими до незнайомців! У телефонному режимі працівники банку ніколи не міняють паролі, не продовжують строки дії карток!
Не виконуйте жодних вказівок невідомих щодо будь-яких фінансових операцій!
Якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті дані – це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном.
І головне – банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Тому подібні питання мають одразу насторожити. Краще покласти слухавку та зателефонувати до банку самостійно! Будьте обачними та розсудливими!