Сьогодні в Тернополі, у охоронній зоні пам’ятки державного значення, приватні підприємці з поганим смаком і скомпрометований мер Сергій Надал, відкрили передертий логотип міста Нью-Йорк, який американці придумали ще в 70-х роках минулого століття.За 25 років Незалежності у файному місті забракло фантазії, а чиновникам організаторського хисту придумати щось своє, оригінальне, яке не було калькою відомих брендів.
Нагадаємо, що у 2013 році міська рада оголошувала конкурс зі створення логотипа Тернополя. Попри те, що у файному місті проживає чимало талановитих дизайнерів, які працюють віддалено на провідні компанії, ніхто з них не взяв участь у конкурсі через примітивний рівень винагороди – 1 тисячу гривень для переможця конкурсу.
Згодом, виявилось, що переможець конкурсу передер ідею, а на нагородження навіть посоромився прийти через хвилю обурення в інтернет-мережі.
Тернополяни піджартовують, що мер не встановив на “єлєсєях” кубіковий логотип Тернополя, бо його щороку доводилось урізати. Адже зелені кубики означають три парки Тернополя. Землі ж у парках стає все менше і менше з кожним роком…
Споглядаючи відкриття, тернополяни кепкували, що краще хай мер стрічки ріже, ніж землю розкрадає зі своїми свободівцями по парках файного міста.
Довідка Вікіпедії
Перші спроби створити логотип міста були ще у 2008 році, коли за участі міської ради на «Форумі файного міста» оголошено про конкурс на кращий логотип для Тернополя.
У 2013 році Тернопільська міська рада оголосила черговий конкурс по створенню логотипа. Переможці конкурсу мали отримати Дипломи та грошові винагороди. Загальний призовий фонд складав 3000 грн. У конкурсі взяли участь 14 учасників віком від 19 до 25 років. Шляхом відкритого голосування журі визначило шість призерів конкурсу, які отримали грошові премії. I місце посів студент медуніверситету Олег Тимошенко. Але цей логотип не був затверджений.
У 2014 році для створення логотипу Тернополя провели ще один конкурс серед розробників, якого, врешті, обрала спеціальна робоча група. Робота на розробкою бренду мала завершитися до Дня міста 28 серпня 2014 року й тоді його мали презентувати тернополянам, також винести його на громадське обговорення. Але заплановане не сталося і тому серед містян виявилося багато незадоволених прийнятим логотипом. Логотип представили до кінця року.
Затверджений логотип Тернополя розробила фірма ТОВ «Федорів-КОМ».
***
I Love New York ( «Я люблю Нью-Йорк») – логотип, розроблений в 1970-х роках в ході рекламної кампанії з розвитку туризму в Нью-Йорку. Логотип є зареєстрованим товарним знаком і використовується на сувенірній продукції.
Логотип являє собою ребус, розроблений Мілтоном Гласером і Боббі Зарема, що складається з великої літери «I» (я), червоного символу серця (♥), під якими знаходяться великі літери N і Y (абревіатура назви New York ), написані закругленою гарнітурою slab serif (American Typewriter).