Степан Барна перебрехав кремлівських попів

Фото- Андрій Вербіцький
Фото- Андрій Вербіцький

64 новини з ознаками замовлення виявив ІМІ за тиждень моніторингу десяти популярних інтернет-видань. Абсолютна більшість (87%) — це політична джинса. У друкованих виданнях виявлено десять таких публікацій, вісім — у газеті «Сегодня» та дві — у «Фактах».

Для порівняння, у травні за такий же період була 61 джинсова новина в онлайн-виданнях і 17 матеріалів у друкованих.

Такими є результати тижневого моніторингу джинси десяти інтернет-видань (УНІАН, «Обозреватель», «Цензор.нет», 112.ua, «Страна.ua», LB.ua, «Корреспондент.net», «Українська правда», «Ліга.net» та Укрінформ) та шести друкованих видань («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Дзеркало тижня»), що провів ІМІ у липні 2014 р. за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Не було виявлено джинси у виданнях «Українська правда», «Укрінформ», «Цензор.нет», «Ліга.net» та «Страна.ua», а також газетах «Факти», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Дзеркало тижня» та «Вести».

Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна (14%), на третьому — УПЦ МП (11%).

Серед усіх ЗМІ, що підлягали моніторингу, найбільше замовних матеріалів було зафіксовано на сайті «УНІАН» — 36 новин за один тиждень.

Коментарі

Leave a Reply

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

    Loading…

    0

    У Тернопільських школах таки добре навчають

    У Тернополі знову затопило Оболоня