ГО “Антикорупційний штаб” створив чатбота, який дозволить заповнювати декларації без помилок!
30 жовтня виповнюється рік з моменту завершення першої хвилі подачі електронних декларацій. До цієї річниці*, команда ГО “Антикорупційний штаб” презентує чат-бот Держслужбовець Тарас, який спростить процес заповнення декларацій та допоможе це зробити правильно.
– За рік загальна кількість декларацій, що потрапили у робочий моніторинг нашої організації перевищила одну тисячу, – коментує ситуацію аналітик ГО Антикорупційний штаб Антон Марчук, – і дуже багато з них містять дрібні помилки, які формально є порушенням вимог до заповнення електронних декларацій, але імовірніше, що це банальна неуважність або нерозуміння закону.
Рік назад, протягом першої хвилі декларування, свої електронні декларації подали більше 100 000 посадовців, від Президента України і народних депутатів, до суддів і прокурорів. Чат-бот створений для того, щоб спростити процес подачі декларацій, оптимізувати час їх заповнення, а також зменшити кількість помилок у документі.
– Якщо у першій хвилі декларування охопило 100 тис посадовців, то під час другої декларації подали близько 1 млн посадовців. А враховуючи останні зміни до законодавства, наступного року кількість суб’єктів декларування значно зросте, – розповідає про актуальність чат-бота голова ГО Антикорупційний штаб Галина Янченко.
Поки Держслужбовець Тарас дозволяє перевірити, чи належите ви до суб’єктів декларування, але вже найближчим часом до функцій буде додана покрокова інструкція із заповнення е-декларації, а також ряд додаткових корисних порад. Зокрема, чат-бот надсилатиме повідомлення з нагадуваннями про терміни подачі декларацій, шляхи отримання і уточнення інформації, необхідної для заповнення документу, тощо.
ДержслужбовецьТарас допоможе правильно заповнити декларацію і таким чином покращить якість документів для їх подальшої фахової перевірки. Чатбот створений на платформі https://storytellingbot.com/ Андрія Хорсева. Проект реалізується у співпраці з Антикорупційною Ініціативою ЄС в Україні (EUACI).
*Нагадаємо, що 1 вересня 2016 року вважається офіційним початком роботи системи електронного декларування. Відповідно до рішення НАЗК (від 18 серпня 2016 р. №1) суб’єкти декларування, які займають відповідальне та особливо відповідальне становище, мали подати свої декларації за 2015 рік до 30 жовтня 2016 року.