Пройдисвітам, аби вчинити протиправне на все-про-все необхідно було декілька секунд. Крадії майстерно відчиняли салон автівки шляхом сканування сигналу центрального замка. З іномарки зловмисники викрали готівку в сумі 20 000 гривень.
Повернувшись до автомобіля парубок нічого не помітив, адже ніяких пошкоджень авто не виявив. Згодом тернополянин помітив відсутність готівки та звернувся за допомогою до працівників поліції.
За фактом крадіжки відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 185 ККУ.
Поліцейські розповідають, що час, за який може статися крадіжка: 25 секунд. І методи у них різні.
За способом скоєння крадіжки з автомобілів можна поділити на чотири види:
– шляхом розбиття скла – як у денний, так і у нічний період;
– шляхом відволікання уваги водія – один запитує, як проїхати, інший краде;
– третій вид – скориставшись неуважністю потерпілого або його недбалістю до своїх цінних речей;
– четвертий – шляхом сканування сигналізації автомобіля.
Останній є одним з нових і вже достатньо розповсюджених методів викрадання речей з салону автівки. З метою протидії цьому встановлюють три сигналізації – перша включає другу, друга – третю. Якщо навіть іде сканування, сканують лише перший сигнал, другий сигнал включається за певний час, а вже другий включає третій, який неможливо сканувати.
Злочинець відкриває автомобіль, заходить всередину, впевнений, що відключив сигналізацію, а насправді друга сигналізація показує з брелока власнику автівки, що машину відкрито, і злочинець про це не здогадується.
Окрім цього, фахівці також радять встановлювати сигналізацію на брелоках з радіусом дії не більше за п’ять метрів. В цьому випадку крадії не зможуть прийняти сигнал на свій ноутбук для його трансформації.
А щоб постійно знати, що відбувається з автомобілем, можна використовувати сигналізацію з GSM-модулем. Цей пристрій по стільниковому зв’язку передає на смартфон господаря інформацію стосовно спрацювання сигналізації, відчинення дверей чи багажника, увімкнення двигуна, спрацювання датчика удару та (залежно від функціональності конкретної моделі та її налаштувань) про інші події. Усе, що треба для його роботи, – це наявність покриття.