Краяни ігнорують застереження, як наслідок – втрачають власні заощадження.
З заявою про шахрайство звернулась 48-річна жителька села Великі Дедеркали Шумського району. Жінка повідомила, що до неї зателефонував невідомий. Чоловік представився працівником фінансової установи. За словами афериста, рахунок жінки було заблоковано через несанкціонований доступ до нього, тож необхідно необхідно змінити захисні дані.
Жінка повідомила всю конфіденційну інформацію, яку потребував шахрай. Шумчанка зрозуміла, що потрапила на гачок аферистів, коли з рахунку зникло 30310 гривень.
За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.
Аби не стати жертвою шахраїв, поліцейські радять бути уважними та пам’ятати: працівники банку не телефонують клієнтам, щоб дізнатися інформацію про пароль та особисті дані. У разі такої ситуації і коли названий працівник дзвонить зі звичайного номера мобільного телефону, завершуйте розмову і передзвоніть на гарячу лінію фінустанови та уточніть деталі.
Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок.