Прес-служба радіокомітету поширила інформацію, що 80% українців досі слухають радіо. Читаючи їхні побрехеньки, складається враження, що вони просто хочуть довести, що потрібні суспільству. З цього приводу ми зробили це опитування і оприлюднюємо нижче прес-реліз
[poll id=”245″]
Наприкінці 2017 року лідерами в радіоефірі залишились: «Хіт FM», «Радіо П’ятница», «Шансон».
Про це свідчать дані четвертої хвилі дослідження, яке проводить на замовлення міжгалузевого індустріального об’єднання «Радіокомітет» дослідницька компанія «Kantar TNS в Україні».
Опитування проводилось з 2 жовтня по 10 грудня 2017 року. Участь у ньому взяли мешканці України з міст із населенням 50 тис+, віком від 12 до 65 років. Вибірка склала 8455 респондентів.
В цілому в загальнонаціональному рейтингу картина залишається стійкою, пʼятірка лідерів радіостанцій залишається незмінною: «Хіт FM», «Радіо Пятница», «Шансон», «Люкс FM», «Русское радио Україна». Саме ці радіостанції вмикали та слухали найактивніше радіослухачі протягом 4 кварталу 2017 року.
«Радіо Релакс» та «Наше радіо» увійшло в ТОП – 10 за рейтингом.
Слід відмітити, що за даними дослідження, кількість українців, які слухають радіо, залишається досить високою, середньотижневе охоплення дорівнює 80% . У порівнянні з аналогічною 4 хвилею 2016 року зросла частка тих, хто має дохід вище середнього 47,8%(35%), а також збільшилась частка одружених, яка становить 65,4% ( було 62,7%).
Як свідчать дані дослідження також не змінилась трійка лідерів за середньотижневим охопленням «Хіт FM», «Люкс», та «Ретро».
Маркетинг директор холдингу «ТАВР – медіа» Оксана Шавель звертає увагу на те, що четверта хвиля 2017 порадувала стабільністю : «Лідерство Хіт ФМ незмінне уже десять років. Ми знаємо свою аудиторію, ми постійно вивчаємо іі потреби. І, як демонструють цифри, очевидно, що Хіт ФМ найкраще вдається працювати зі своєю аудиторією».
Директор з маркетингу UMH radiogroup Юлія Резніченко також зазначила:
“Завдяки команді професіоналів і постійній роботі над вдосконаленням продукту Радіо П’ятниця за неповних 3 роки існування на ринку змогла не лише зайняти 2 місце в рейтингу, а і закріпитися на ньому, з незначним відставанням від лідера Хіт ФМ. Від дослідження до дослідження ми спостерігаємо зростання потужних показників радіостанції (рейтинг/охоплення), а це означає – ми все робимо правильно!”
«Шансон закріпився на третьому місці в рейтингу, чим ще раз доводить, що має своє ядро цільової аудиторії, яка лояльна до даної станції. Радіостанція Шансон рухається в правильному напрямку, продовжуючи задовільняти своїх слухачів. Що стосується взагалі радійного ринку, то можна стверджувати, що значна частка населення, продовжує слухати радіо близько 80% людей у віці від 12 до 65 років в містах з населенням 50k+. Тому рекламодавцям слід не забувати про це, радіо – це ефективний канал комунікації з людьми, який гарантує високе охоплення і високу частоту контактів з рекламою», – зазначає аналітик- маркетолог Бізнес Радіо Групп, Микола Мамайко.