“Зубожіння” Тимошенко: реклама “Нового курсу” коштувала її партії десятки мільйонів гривень

Поділитися

Партія “Батьківщина” у квітні-червні 2018 року витратила 22 мільйони гривень на організацію форуму “Новий курс України” та його інформаційний супровід. Про це пише громадський рух “ЧЕСНО” з посиланням на фінансовий звіт партії.

“У квітні-червні “Батьківщина” витратила 32 мільйони, з яких 22 мільйони пішло на презентацію “Нового курсу” – розміщення білбордів та розміщення реклами на телебаченні й радіо”, – йдеться в матеріалі.

Загалом обслуговування заходу та оренда приміщення обійшлися партії Юлії Тимошенко в 1,25 млн грн.

“Так, понад 700 тисяч гривень партія витратила на оренду виставкового комплексу “Експо Плаза”, 175 тисяч на кейтерінг (харчування), та ще 350 тисяч на організацію заходу, звукове обладнання, відеотрансляцію тощо”, – підрахували активісти.

На друк та розміщення зовнішньої реклами витратили майже 4 мільйони. “ЧЕСНО” вважає, що, найімовірніше, йдеться про розміщення білбордів та сітілайтів із анонсом презентації “Нового курсу”.

Найбільше партія віддала на теле- та радіорекламу – 17,4 мільйони гривень. Їх “Батьківщина” перерахувала медіаорганізаціям напередодні форуму та за наступні два тижні після нього.

“Левову частку цієї суми партія перерахувала компанії “Старлайт бренд контент” (11,5 млн) (медіагрупа Віктора Пінчука – УП) та “Глобал медіа груп” (5,7 млн) (пов’язана з медіа Ігоря Коломойського )”, – зазначають активісти.

Загалом партія у другому кварталі заплатила за рекламу на понад 21 мільйон гривень, зокрема, телеканал ІНТЕР отримав у квітні 1,1 млн.

Водночас, у ЧЕСНО припускають, що промоція “Нового курсу” обійшлася ще дорожче, оскільки звіт охоплює період з квітня по червень 2018 року, “а у липні по всій країні з’явилася нова хвиля зовнішньої реклами від Юлії Тимошенко”.

У Зарваниці освятять єрусалимські клони

У селі Золота Слобода відзначать річницю проведення третього надзвичайного збору ОУН