Закон України “Про освіту” забороняє навчання в школах в другу зміну.
Крім того, ” Закон про охорону дитинства”
захищає права дітей на якісні умови навчання і на право вибору навчального закладу.
Але нашій тернопільській владі, на мою думку, наплювати на закони і на дітей.
Адже за 27 років незалежності України в Тернополі не збудували ні однієї школи, ні одного садочку, ні одного середнього спеціального чи вищого закладу освіти.
Зате знищили не один!
Зате барів- ресторанів – як грибів після дощу.
Особливо, на мою думку, “старається захищати інтереси” тернополян “народний” депутат Верховної Ради України, колишній міський голова Тернополя Роман Заставний.
Тернополяни, напевне, ще пам’ятають знищені тернопільською владою Педагогічний ліцей, Християнський колегіум Святого Йосафата, 11 професійно-технічне училище, Тернопільський інститут економіки і підприємництва…
На Глиняній зяє пустими віконницями та шокує хащами і сміттям корпус дитячого садка, на Злуки – стоїть пусткою ще один колишній дитсад, на воротах якого написано “приватна власність”. “Карітас” розміщений в приміщенні колишнього дитсаду…
Батьки ж займають чергу до закладів дошкільної освіти відразу після народження дитинки.
А цьогоріч тернопільська обласна і міська влади ліквідували унікальну, єдину в області та в Україні Тернопільську обласну експериментальну комплексну школу мистецтв імені Ігоря Герети.
А тепер взялися ще й за школу-інтернат для слабочуючих дітей та Інститут післядипломної педагогічної.освіти!
І Конституція та закони для них – ніщо!
А корумповані, дружні до деяких представників влади, судді, не дивлячись на відверті порушення законів, приймають рішення, вигідні заставнонадалобарноовчарукам.
На жаль, сьогодні тенденція ліквідації закладів освіти і культури характерна не лише для Тернопільщини, а й для всієї України. Нищиться майбутнє підростаючого покоління, яке практично позбавлене можливості отримувати якісну доступну освіту.
У Законі “Про освіту” прописана різна форма навчання. В тому числі і
дистанційна. Тоді для чого закривати малокомплектні сільські школи, якщо можна поставити 5 комп’ютерів і супроводжуючого вчителя-тьютора й таким чином зберегти школу?!
Але реформатори краще закриють-розкрадуть. Адже так?
Класи, у яких більше ніж 30 учнів вже не ділять на 3 групи для вивчення іноземної та української мови. Зате вміють рейтинги шкіл по ЗНО складати. Можна подумати, що це визначає якість навчання в школі. Радянщина аж смердить.
Каже наша влада, що школи переповнені і потрібне навчання у дві зміни. То для чого ліквідовувати школи?
Міністр освіти Лілія Гриневич на наше звернення відповіла, що не може вплинути на рішення місцевої влади, бо школа є комунальною власністю області.
А міністр культури Євген Нищук, виявляється, запізно дізнався про ліквідацію школи, яка крім загальної середньої надавала ще й освіту в галузі культури.
То нащо нам такі Міністерства?!
А від прем’єр-міністра України Володимир Володимирович Гройсман прийшла чергова відписка!
У справі підробки протоколів Робочої групи поліція “не побачила” криміналу…
У всіх владних і правоохоронних органах, на мою думку, кругова порука.
Якщо й надалі буде така корумпована влада, то хороша ідея Нова Українська Школа просто провалиться.
Бо що може зробити учитель, якщо на практиці він повністю залежить від директора, а вся школа загалом – від міської чи обласної влади.
А ще від”народних обранців” – депутатів місцевих рад.
Давно вже дискредитували себе партії та об’єднання “СВОБОДА”, “САМОПОМІЧ”, “БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА”, “НАРОДНИЙ ФРОНТ”…

То ж, панове та пані “реформатори”:
Степан БарнаЮрій ЮрикЛюбомир КрупаViktor OvcharykРоман ЗаставнийСергій НадалЛеонід БицюраMaria GudymaОлександр СмикШергей Григорій Платонович, Ольга Похиляк, Olya KhomaМихайло ТимошикІгор Леськів
І ще такі ж як ви в області та по всій Україні
пам’ятайте –
час збирати каміння приходить
завжди!!!

Якщо держава знищує освіту і культуру, то вона не має майбутнього!

Ярина Герета

Напишіть відгук