Український мед втрачає свої позиції на зовнішніх ринках, нинішні експортні поставки продукту впали на 40%.
Про це повідомляє Національний консультант Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), ринковий аналітик Анна Бурка на своїй сторінці в Facebook.
“За підсумками 9 місяців 2018 року експорт (меду — Ред.) скоротився на 40% у порівнянні з відповідним періодом минулого року, і на 9% поступається аналогічному показнику 2016 року, склавши 27,8 тисяч тонн або 57,4 мільйона доларів”, – пише Ганна Бурка.
Початок «активного медового сезону», який традиційно припадає на серпень-вересень, демонструє істотне зниження експортних поставок українського меду на зовнішні ринки. Так, за підсумками вересня обсяг експорту меду з України знизився на 39% порівняно з аналогічним місяцем минулого року, і на 20% нижче, ніж у вересні 2016 року, склавши 5,7 тис. тонн. Схожа ситуація відзначалася і в попередньому місяці.