Ці правила торкнуться й України через вибори президента в березні 2019 року, а також країн ЄС, Індії та Нігерії. Про це 16 січня 2019 року повідомило агентство Reuters.
У компанії вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх опонентів засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.
За словами директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого.
Кеті Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.
Директор з управління продуктами компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого. У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з втручанням у вибори.
За словами Лезерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні. У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.