Соціальна мережа Facebook зробила відкритою інформацію про те, з якої країни менеджери адмініструють її сторінки.
Користувачі Facebook можуть ознайомитися з більш детальною інформацією про роботу сторінок. У пункті «Info and ads» (інформація та реклама) тепер можна переглянути, з якої країни адміністратори найчастіше ведуть сторінку, коли вона була створена та чи змінювала назву.
Крім того, у цьому розділі зазначені рекламні кампанії, які наразі веде сторінка. Окремо зібрана політична реклама, яку промотувала група.
Facebook змусить менеджерів, які керують популярними сторінками, пройти додаткову ідентифікацію. Їхню локацію компанія перевіряє за допомогою GPS у телефонах. Також соцмережа повідомляла, що забороняє продавати права адміністратора у її публічних групах, повідомляє Media Sapiens