111

Активність проти бездіяльності. Професійність проти убогості. Креативність проти нафталіну. Вибачте. Тепер вже прямим текстом – на адресу керівництва штабу Гриценка. Якщо хочете виграти, грайте або йдіть геть з політики. Поки Зеленський за перші 5 годин дістає понад 72 000 персональних даних прихильників, ваш результат не сягнув і 2 000. Все, на що гідні – безкоштовна гугл-анкета і банальне таргетування в фб за двадцять доларів на добу. Кілька днів тому я писав про імітацію кампанії штабу Гриценка http://bit.ly/2LL6Reb Не дійшло з першого разу. Не переконав почати справжню кампанію. То ж подивимося, як це правильно робити на прикладі конструювання Зе-команди Зеленського 🙂 Ну і хто з вас клоун?

У Гриценка вже армія понад 4 000 волонтерів, він вже готовий вивести цілий Майдан, або політик став на нечесний шлях. Ця історія – про те, як заради ілюзії лідерства вже на старті публічно оприлюднюються досягнення, яких насправді нема, і рано чи пізно брехня призведе до фіаско.

Громадянська позиція 13 грудня почала кампанію під гаслом “Чесних більше”. Реклама поки що проходить в трьох каналах: білборди, газети, фейсбук.

Фейсбук виконує функції діджитал-кампанії (просування в соцмережі). Завдання тут – зібрати “ліди” прихильників. /Довідка. “Лід” (lead) мовою діджитал-маркетологів – це унікальна людина з персональними даними, що є потенційним клієнтом/волонтером. А усілякі “лендінги” та промо-сайти фахівці називають “лідогенератори”/.

У фейсбуці роль лідогенератора прихильників Гриценка виконує гугл-анкета. Ось вона https://docs.google.com/…/1FAIpQLScI0zvI_HzLUBXtJI…/viewform Це – безкоштовний інструмент збору персональних даних. Та всі, хто збирає персональні дані через гугл-форму, стикаються з однією і тією ж проблемою – доставкою інформації своїй ЦА (цільовій авдиторії). І штаб Гриценка – не виключення.

Для того, аби його реклама відобразилася в вашій стрічці, використовується таргетинг. Ви його упізнаєте, коли в верхній частині поста побачите слово “Sponsored”, ось так → https://imbt.ga/i.php?i=TCdN1a8d2w

Текст таргетованої реклами Гриценка починається словами “За неповну добу ми вже отримали декілька сотень анкет.” Примітно, що ця реклама відображається у моїй стрічці, і, ймовірно, у Вашій – щодня. В тому числі, 20 та 21 грудня. Запам’ятайте ці дві дати.

Якщо пошукати оригінальний пост, що вихваляється супер-досягненням, то натрапимо на звіт 14 грудня. Ось він → https://www.facebook.com/grytsenko2019/posts/1976010362513412

А тепер увага. Перевіряємо, чи можливо те, про що написано у рекламі Гриценка? А саме – кількасот волонтерів на день!

Весь інструментарій переходів до анкети волонтерів збудовано штабом на посиланні у короткому форматі сервісу bit.ly Ось цей лінк → http://bit.ly/grytsenko2019

Зручно ж, правда? Красивий URL, короткий, звучний. І дозволяє перевірити переходи по ньому. То ж перейдемо до статистики відвідувань анкети, відображеної на картинці посту.

Як бачимо, 13 грудня (доба перед постом) анкету побачили 748 людей. І тренди конверсії (реєстрації лідів) найуспішніших подібних кампаній вказують, що кількасот реєстрацій тут не може бути. Найбільш ймовірний результат – близько 10% (75 людей). Навіть, якщо йдеться про геніїв сучасного маркетингу у штабі Гриценка, то статистика дат 20 та 21 показують ось таку відвідуваність → https://imbt.ga/i.php?i=nkGD64o55B (близько 370 переходів).

То ж щонайменше, штаб Гриценка брехав дві доби. А досвід найуспішніших кампаній свідчить, що – всі 10.

Добре це чи погано?

З одного боку, можна припустити, що добре, адже люди повірять в перемогу і примкнуть до “більшості”. А з іншого боку, легко порахувати математично. Кількасот (нехай 400) на день, помножити на 10 днів (стільки днів відображається реклама). Виходить у Гриценка вже 4 000 штиків! Можна з криком “УРА!” брати владу? (жарт)

Що тут погано? Всі ці фокуси і політична брехня виповзуть, як тільки потрібно буде збирати людей на реальну акцію. І через 15 днів армія Гриценка, яка завдяки такій сумнівнів рекламі, “виросте” до 10 000 прихильників, а потім до 100 000, одного разу просто не вийде на акцію. І всім стане все зрозуміло.

Мораль цієї історії така. В маленькій брехні – зародок майбутнього великого розчарування. Не повторяйте чужих помилок. Говоріть правду. Особливо коли ви промовляєте вголос: “Чесних більше”

Віталій Манько


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.