Хто з українських соціологів любить гроші більше, ніж репутацію?

Поділитися

Деякі українські соціологічні служби після цієї президентської кампанії ризикують залишитися без репутації. Днями три компанії вивісили останні передвиборчі рейтинги, сьогодні ще дві. Вибірка – приблизно однакова, метод і похибка теж. А тепер просто дивіться на цифри.

КМІС (14-22 березня)
Зеленський – 31,2%
Порошенко – 17,1%
Тимошенко – 12,5%

Соцмоніторинг та Інститут соцдосліджень Яременка (дві хвилі, 18-26 березня)
Зеленський – 29,1%
Тимошенко – 16,0%
Порошенко – 15,3%

Социс (20-25 березня)
Зеленський – 24,6%
Порошенко – 14,8%
Тимошенко – 8,7%.

Центр Разумкова (21-26 березня)
Зеленський – 24,8%
Порошенко – 22,1%
Тимошенко – 14,8%

КМІС та Демініціативи (20 по 26 березня)
Зеленський – 28,5%
Порошенко – 18,8%
Тимошенко – 13,3%

Рейтинг (22-27 березня)
Зеленський – 26,6%
Порошенко – 17,2%
Тимошенко – 17,2%

Ну, а тепер, риторичне питання: хто з українських соціологів любить гроші більше, ніж репутацію? – запитує The Newsroom

29 березня – остання можливість бути включеним до списку виборців та проголосувати в день виборів

За тиждень до виборів Президента: рейтинги кандидатів, мотивації вибору, очікування громадян