Дві третини громадян (74%) вважають потрібним проведення дебатів кандидатів у Президенти України. Про це свідчать дані загальнонаціонального опитування, проведеного Фондом “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва спільно з Київським міжнародним інститутом соціології. Це опитування презентували 4 квітня під час круглого столу “Дебати кандидатів у Президенти: чи потрібні виборцям і про що”.

“Підтримка дебатів дуже висока: 74% відповіли, що дебати потрібні, при цьому 44% – обов’язково і ще 30% – бажано. Зовсім не потрібні для 18% респондентів”, – сказала директор Фонду “Демініціативи” Ірина Бекешкіна.

Теледебати відбудуться у будь-якому випадку 19 квітня на телеканалі UA:Перший, наголосив голова НСТУ Зураб Аласанія.

“19 числа (квітня – РПР) між 20:00 і 21:00 дебати будуть проведені у будь-якому варіанті. Тобто, мається на увазі, навіть незалежно від того, чи будуть кандидати, ми маємо цей час використати”, – говорить голова НСТУ.
За опитуванням, українці назвали 5 найважливіших тем дебатів:

“Як досягти миру на Донбасі?” (42%);
“Як подолати корупцію в Україні?” (40%);
“Як домогтися зростання економіки?” (40%);
“Програма розвитку України на роки свого президентства та на більш далеку перспективу” (39%);
“Які проблеми країни кандидат в Президенти буде вирішувати в першу чергу, якщо буде обраний Президентом?” (31,5%).
Але значна кількість виборців недостатньо знайома з позиціями кандидатів щодо важливих суспільно-політичних проблем. Пропозиції щодо вирішення конфлікту на Донбасі відомі лише 20% виборців Зеленського та 40% виборців Порошенка; щодо політики стосовно Росії – 18% і 51% виборців Зеленського та Порошенка відповідно, щодо реформи збройних сил – 10% і 48% відповідно; щодо європейської інтеграції – 22% і 61%, щодо вступу до НАТО – 16% і 62%.

Нагадаємо, 4 квітня Реанімаційний Пакет Реформ у своїй заяві закликав Володимира Зеленського та Петра Порошенка взяти участь у публічних дебатах на Cуспільному мовнику напередодні другого туру президентських виборів.

1 comment

  1. Оппозиция против зе-ко

    Мы живём в эпоху медийных технологий. Информация, которую получают люди, и на основе которой потом делают выбор своего кандидата, не всегда объективна, а то и вовсе – полностью искажена. Уникальность ситуации с Зеленским в том, что он как реальный человек в выборах вообще не участвует, а участвует только полностью искусственный рекламный образ. Политтехнологи создали картинку, подменили реальность и заманивают доверчивых избирателей в пиар-ловушку. Зеленский как реальный человек появляется только в промежутках между съёмками очередной картинки. А если Вову удаётся где-то перехватить – он выглядит неуравновешенным, истеричным, к тому же он явно неискренний, постоянно хитрит. Речь у него скомканная, двух слов связать не может. Как он будет вести переговоры с лидерами других стран? Думать, что парень, не имеющий никакого опыта в чём-либо, кроме сцены, приведёт страну в светлое будущее – редкая наивность.

Напишіть відгук