Проведення другого туру виборів Президента України частково вплинуло на поведінку інтернет-користувачів.
У квітні спостерігався значний приріст аудиторії новинних ресурсів. Такі дані дослідження Kantar TNS CMeter.
Відтак, 7 з 25 найпопулярніших сайтів України в квітні – новинні ресурси (obozrevatel.com, tsn.ua, 24tv.ua, rbc.ua, segodnya.ua, nv.ua, pravda.com.ua). Найбільший стрибок охоплення отримали сайти «РБК-Україна» (17 місце проти 41 у березні) та «Новое время» (21 сходинка проти 64 у березні).
Російська соціальна мережа «Вконтакте» втратила ще 4 позиції та опинилася на 20-му місці у ТОП-25 сайтів України.
У порівнянні з березнем інтернет-магазини також втратили свою аудиторію. Взагалі випав із рейтингу популярний китайський інтернет-магазин «AliExpress».
Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.